Nancy

Eerste maal via Lara Reizen op vakantie naar Turkije geweest. We hadden in 2020 een annulatie gekregen door de Coronacrisis en lockdown. Nu, 1 jaar later, in juli 2021 toch op reis kunnen gaan met... Eerste maal via Lara Reizen op vakantie naar Turkije geweest. We hadden in 2020 een annulatie gekregen door de Coronacrisis en lockdown. Nu, 1 jaar later, in juli 2021 toch op reis kunnen gaan met onze coronavoucher. Ik ben zeer tevreden over de volledige lijn maar vooral over de uitstekende klantenservice. Op om het even welk moment van de dag kan men een whatsapp bericht sturen met een vraag, vrijwel onmiddellijk krijg je de nodige hulp aangeboden. Mijn terugvlucht moest ik veranderen, ook dat was totaal geen probleem. Persoonlijk privévervoer van en naar de luchthaven is een sterk pluspunt. Ik verkies bij voorkeur Lara reizen boven een grote touroperator wegens de persoonlijke aanpak. Mijn volgende Turkije reis boek ik sowieso uitsluitend nog bij Lara reizen.

Privévervoer van en naar de luchthaven. Uitstekende en snelle klantenservice in het nederlands.

De vervoersrit van het hotel naar de luchthaven viel wat tegen. De chauffeur kwam iets te laat aan het hotel, waar ik wel begrip voor heb. Het verkeer is druk. Na een aantal km stopte de chauffeur... De vervoersrit van het hotel naar de luchthaven viel wat tegen. De chauffeur kwam iets te laat aan het hotel, waar ik wel begrip voor heb. Het verkeer is druk. Na een aantal km stopte de chauffeur op de weg aan een winkel om er drinken te kopen. Wij bleven verweesd achter in het busje. Aan de luchthaven zei de chauffeur iets tegen ons, wat we totaal niet begrepen...Hij keek wat boos naar ons en reed vervolgens weg.

Arno Van Eekelen

Alles top geregeld! Ontvangst, VIP -breng en haalservice en ook tijdens de vakantie de juiste informatie en ten alle tijden bereikbaar!

Niets is teveel voor ze, overal denken ze in mee.

Ze denken mee met u om aan alle wensen te voldoen.

de vuyst- vandewalle

Al meermaals geboekt met lara reizen, nooit geen problemen.
lara reizen is een top bedrijf !!!!!

ze staan voor je klaar , zijn klantvriendelijk en als er problemen zijn helpen ze je uit de nood (zo hebben wij het meegemaakt)

gewoon verder doen zoals jullie bezig zijn!

Willy

Zeer goede service

Rechtstreeks transfer naar hotel

Maryam

Lara reizen was geheel onbekend voor ons. De eerste keer dat we hier geboekt hebben en alles is heel netjes volgens afspraak gegaan. Er was bij ons wat mis gegaan met de bagage kosten maar dat was... Lara reizen was geheel onbekend voor ons. De eerste keer dat we hier geboekt hebben en alles is heel netjes volgens afspraak gegaan. Er was bij ons wat mis gegaan met de bagage kosten maar dat was erg snel opgelost door larareizen. Goede service van en naar het hotel. Communicate is zeer snel. Voor herhaling zeker vatbaar!

Goede en snelle service.

Wij hebben een bijzonder en goed reis gehad via Lara Reizen. Alles van A tot Z perfect geregeld waarvan ons dank te groot. Wij gaan zeker in de toekomst vaker via Lara Reizen boeken. Een echte... Wij hebben een bijzonder en goed reis gehad via Lara Reizen. Alles van A tot Z perfect geregeld waarvan ons dank te groot. Wij gaan zeker in de toekomst vaker via Lara Reizen boeken. Een echte aanrader

Heel erg op afspraak

Vanessa Brugman

Wij hebben al meerdere keren via Lara reizen geboekt tot onze grote tevredenheid.
We hebben altijd goede ervaringen met dit reisbureau en ook met Taylan zelf.
Dit keer waren we voor de...
We hebben altijd goede ervaringen met dit reisbureau en ook met Taylan zelf.
Dit keer waren we voor de zoveelste keer naar Royal Dragon in de periode 20 oktober tm 27 oktober 2019.
Het was weer een rotvakantie.

Zeer persoonlijk. Geen vraag is te veel en heel erg klantvriendelijk.
Goed en snel bereikbaar.

Geen.

Mede dankzij Lara reizen hebben we een heerlijke vakantie gehad in Limak Limra in Kemer. Alles was goed geregeld.

Rechtstreekse transfer.

Vindbaarheid op website verbeteren.

Willy

Zeer goede service

Rechtstreeks transfer naar hotel

Zijn van 14-10 tot 21-10 naar Delphin Diva geweest in Lara. Super vakantie

Via app informatie over de terugvlucht

Heb geen verbeterpunten