Luisterend oor met oplossingsgericht oog

top diensten

Ik heb de gesprekjes met kuima heel prettig ( ondanks de situatie) ervaren

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Ze denkt aan dingen waar je zelf niet aan gedacht had, ook de omgang met de kinderen was waardevol

Prettige ervaring.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Mijn ervaring met Kuima mediation in een aantal woorden: prettig, duidelijk, serieus, goede combinatie (belastingadviseur en mediator), neutraal.

Gelijk een vertrouwelijk gevoel, veel steun, meedenkend, realistisch, kort om zeer prettig

Prima begeleiding! Een fijne persoonlijke benadering waar Kuima voor ons het optimale eruit heeft gehaald m.b.t. KGB en tevens een notaris overbodig was.

Kuima weet waar ze over praat. Tijdens de sessies werden de gesprekken in goede banen geleid en de hoofdlijnen goed in de gaten gehouden.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Ik ben bij Kuima Mediation terecht gekomen doordat ik door anderen hier op werd gewezen. Ik heb goede ervaringen bij Kuima Mediation. Kuima weet waarover ze praat. Weet de gesprekken in goede orde... Ik ben bij Kuima Mediation terecht gekomen doordat ik door anderen hier op werd gewezen. Ik heb goede ervaringen bij Kuima Mediation. Kuima weet waarover ze praat. Weet de gesprekken in goede orde te begeleiden en de hoofdlijnen goed te bewaken. Vooraf wisten we wat we aan totaalbedrag kwijt zijn, ongeacht het aantal sessies.
Ook het contact met kantoor en de afspraken die gemaakt moesten worden verliepen prima. Ik beveel Kuima Mediator aan!

Kuima is financieel goed onderlegd maar kan ook goed met de emoties overweg.
Vol lof.

Lieve vrouw die zelfs bij ons thuis kwam

Professioneel en goed geregeld

Erg goede begeleiding van onze scheiding.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Omdat ik ondernemer ben, zocht ik iemand die me op financieel niveau ook goed kon begeleiden. Na wat zoeken, kwam ik bij Kuima terecht. Erg blij met de deskundige begeleiding.

Doortastend, persoonlijk betrokken, verdeeld goed haar aandacht over beide partijen en over alle zaken

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Goed kennis van de mediation. Prettig contact met de medewerkers op kantoor. Ruimte voor emotiesen verhalen