ria dekker

Wel goed

ze legt alles goed uit

Uitstekend, kundig en met gevoel voor de bijkomende emoties.

Oplossingsgericht, punctueel!

Ondanks een minder fijne aanleiding een fijne ervaring. Het was zowel zakelijk als persoonlijk. Sloot aan bij onze vraag en behoeften op dat moment.

Duidelijk, consequent , eerlijk en humor

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Ze zegt waar het op staat en is recht door zee !
En altijd vrolijk met ondanks de mogelijkheid waar je daar voor zit heeft ze gepaste humor

Professioneel, betrokken, prettig in de omgang.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Kuima heeft ons uitstekend geholpen, zakelijk maar met veel aandacht voor op het menselijk vlak.

Prettige en deskundige afhandeling zakelijke stuk scheiding.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Ik heb Kuima ervaren als een prettige en deskundige mediator. Ze denkt goed mee en maakt het niet ingewikkelder dan nodig. Ook van overig personeel zeer snelle en verhelderende reacties op... Ik heb Kuima ervaren als een prettige en deskundige mediator. Ze denkt goed mee en maakt het niet ingewikkelder dan nodig. Ook van overig personeel zeer snelle en verhelderende reacties op vragen/mailtjes.

Rob van houttum

Duidelijk , menselijk , neemt de tijd , professioneel

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Vrouw met veel kennis , neemt uitgebreid de tijd , is menselijk en zoekt naar de juiste oplossingen .

Alles was goed geregeld met de scheiding

Ik vindt het fijn dat ze alles goed regelde bij ons

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Als ik iemand advies in een scheiding geven dan zou ik haar zekers aanraden

Het werd allemaal goed uit gelegd en er werd naar ons geluisterd hoe wij het wouden

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Gewoon het eerst goed uit gelegd en geluisterd naar ons als we niet uit kwamen zocht zij wel naar een oplossing