Specialist, adviseur, prettig in omgang, luisterend oor, onpartijdig.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Ivm scheiding mediation Kuima gevolgd. Knap hoe zij zowel de doelen weet te behalen als onpartijdig te zijn en daarin emotie ruimte weer te geven.

Goed en duidelijke uitleg

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Alles werd duidelijk uitgelegd in deze vervelende situatie. Tevreden over de begeleiding

Prettig, helder en duidelijk in afspraken en contact.

Zie hierboven.

Fijne en prettige omgang en denkt goed mee

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Fijne ervaring ervaren en een hele prettige omgang.

Bernadine Borst

Perfect

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Fijne ervaring. Vriendelijk en zeer professioneel geholpen.

Met vertrouwen, Duidelijk, Rustig.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Prettig in contact, waar bij ze vertouwen in een goede afloop uitstraalde. Ze was rustig en duidelijk in de communicatie

Vriendelijk, aardig en gastvrij.
Zij deed het verder wel goed maar had niet de indruk dat zij debeste was.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Wel positief alleen enkele e’mails die ik gestuurd heb zijn niet altijd bij haar overgekomen. Ook had ik de indruk dat zij niet alle e’mails had gelezen ondanks dat er wel belangrijke info in stond.... Wel positief alleen enkele e’mails die ik gestuurd heb zijn niet altijd bij haar overgekomen. Ook had ik de indruk dat zij niet alle e’mails had gelezen ondanks dat er wel belangrijke info in stond. Het is allemaal wel goed gekomen maar kostte wel extra energie.
Ook dat zij er niet geheel voor mij was en wat meer voor haar. Toch ook dat zij wat kennis mist om het vak als mediator 100% uit te voeren. Misschien kom ik wat negatief over maar dat is eigenlijk niet zo.

Het was ondanks dat het moeilijk was een prettige omgang.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Met de mediation zijn we goed begeleid.

Stef nagel

Prettig , warm en eerlijk

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Prettig om je verhaal te kunnen doe terwijl er naar je geluisterd word

Betrokken, kennis, meedenken , sluit goed aan bij behoefte

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Door inzet Kuima is de scheiding vloeiend verlopen. Zij heeft ons stap voor stap duidelijk en met een goede mix tussen zakelijk en emotionele begeleiding door het proces heen geleid.
Wij weten...
Wij weten nu dat alles goed en eerlijk geregeld is conform de wet en onze eigen wensen en behoeften. Zij is, mede door haar secretaresse, goed bereikbaar en de organisatie beantwoord de vragen die je tussendoor hebt snel. Dank daarvoor.