Ruud

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Prima oplossingsgerichte aanpak met veel respect voor de belangen van beide partijen. Zorgvuldige aanpak, stap voor stap, , maar ook creatief waar nodig én communicatief helder. Vertrouwelijkheid en... Prima oplossingsgerichte aanpak met veel respect voor de belangen van beide partijen. Zorgvuldige aanpak, stap voor stap, , maar ook creatief waar nodig én communicatief helder. Vertrouwelijkheid en veiligheid absoluut gewaarborgd.

Els Koelewijn

Heel goed, en fijn begeleid.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Fijne gesprekken,en goed uitgelegd.
Je merkt dat ze veel ervaring heeft met het goed begeleiden naar scheiding toe.

Goede, vlot en in belang van beide partijen.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Bij kuima kan alles in goed overleg geregeld worden. Kuima zorgt ervoor dat alles bespreekbaar is of word gemaakt. Dit vond ik erg fijn zo ontstaan er geen wrijvingen over de afhandeling van de... Bij kuima kan alles in goed overleg geregeld worden. Kuima zorgt ervoor dat alles bespreekbaar is of word gemaakt. Dit vond ik erg fijn zo ontstaan er geen wrijvingen over de afhandeling van de scheiding. In ons geval ging het erg vlot, dit vond ik ook erg fijn. Ook adviseerd kuima goed over het financiele gedeelte van de scheiding en alles wat daarbij komt kijken.

Zorgvuldig, met respect en open

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Contact met Kuima was prettig en respectvol. Goede afhandeling van de zaken waar het om ging.

Bekwaam en voortvarend.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

We hebben voor mediation ivm echtscheiding bij Kuima aangeklopt. Ze heeft ons goed begeleid en geholpen knopen door te hakken. Kuima is naar mijn idee kundig en de omgang met haar heb ik als erg... We hebben voor mediation ivm echtscheiding bij Kuima aangeklopt. Ze heeft ons goed begeleid en geholpen knopen door te hakken. Kuima is naar mijn idee kundig en de omgang met haar heb ik als erg prettig ervaren.

Jan Koelewijn

Mijn ervaringen met Kuima Mediation is goed.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Mijn ervaringen met Kuima Mediation is goed geweest ondanks dat toch een opmerking vanuit mijn zijde, ik vond dat er behoorlijk wat herhalingen in de gesprekken was over de verschillende onderwerpen.

Irene van Sprang

Kuima zelf is een zeer prettige en doortastende vrouw. Betrouwbaar, niet bang en ze weet met gevoel voor sfeer to the point te blijven. Haar ondersteunende team is eveneens aardig en accuraat.

NMC Bos

Ik heb dit als zeer prettig ervaren in een toch wel moeilijke tijd. Ik kreeg het gevoel dat er ruimte was voor vragen.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Daarnaast was er ook grote bereidheid om te helpen bij dingen die lastig waren

Martijn Westera

Onafhankelijk, prettig, vertrouwd, betrouwbaar

Mediation bij scheiding.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Kuima is goed in het formele stuk maar zeker ook prettig in de diepere lagen. Ze heeft ons geholpen om in gesprek te zijn en blijven en ook de noodzakelijke lastige onderwerpen te bespreken. Om dit... Kuima is goed in het formele stuk maar zeker ook prettig in de diepere lagen. Ze heeft ons geholpen om in gesprek te zijn en blijven en ook de noodzakelijke lastige onderwerpen te bespreken. Om dit voor elkaar te krijgen was het ook nodig om de gevoels en behoeften laag aan te raken. Het is goed dat we nu gaan scheiden; maar in het proces zijn we weer dichter bij elkaar gekomen, Ik ga er vanuit dat dit ons gaat helpen in de toekomst. Daar ben ik blij mee. Als is het maar vanwege onze gezamenlijke zoon.