Anneke Keuning

Positief, kundig

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Kuima was zeer kundig specifiek voor ons op ondernemingen. Ze legde ons bij moeilijke keuzes diverse mogelijkheden voor, waarover we vervolgens zelf over konden nadenken en vervolgens over konden... Kuima was zeer kundig specifiek voor ons op ondernemingen. Ze legde ons bij moeilijke keuzes diverse mogelijkheden voor, waarover we vervolgens zelf over konden nadenken en vervolgens over konden beslissen.

Jeroen

Deskundig, betrokken en volledig

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Kuima heeft ons mediation traject zeer doeltreffend tot een goed einde gebracht. We hadden behoefte aan een combinatie van ervaring en specifieke kennis over scheiding met een B.V.. Haar aanpak was... Kuima heeft ons mediation traject zeer doeltreffend tot een goed einde gebracht. We hadden behoefte aan een combinatie van ervaring en specifieke kennis over scheiding met een B.V.. Haar aanpak was grondig en vanuit haar eigen deskundigheid waardoor we altijd snel en goed de verschillende opties konden overwegen.

S. Wijnsma

Zeer prettige en deskundige begeleiding tijdens ons proces!

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

De deskundigheid, het geduld en de neutrale houding van Kuima zijn van toegevoegde waarde geweest tijdens ons proces van de afwikkeling van onze scheiding. Tijdens de sessies is er plaatst voor... De deskundigheid, het geduld en de neutrale houding van Kuima zijn van toegevoegde waarde geweest tijdens ons proces van de afwikkeling van onze scheiding. Tijdens de sessies is er plaatst voor emoties maar Kuima pakt door waar nodig. Ook goede backoffice ondersteuning!

annemieke voerman

Prettig, correct, snel en duidelijk

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

prima bedrijf. haperingen met het secretariaat werden snel opgelost

Persoonlijk

Zeer prettig en zonder problemen heeft ze beide partijen tot elkaar kunnen brengen

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Door Kuima hebben wij alles wat nodig was. Voor onze scheiding binnen zeer korte tijd op een rijtje gekregen en zijn tot goede afspraken gekomen voor beide partijen.

Abeltje

Niet fijn. Zeker niet bij de start. Voelde me niet gehoord, gesteund, heb daardoor extra andere hulp in moeten roepen.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Zijn flink wat dingen fout gegaan Die niet hadden mogen gebeuren, en zelfs naar de hand ontkent werden. Er is helemaal niks met emotie gedaan terwijl ik van mening ben dat als je er zo scheef in... Zijn flink wat dingen fout gegaan Die niet hadden mogen gebeuren, en zelfs naar de hand ontkent werden. Er is helemaal niks met emotie gedaan terwijl ik van mening ben dat als je er zo scheef in stapt je geen mediation kan voeren. Heb regelmatig het gevoel gehad ten nadelen benaderd te zijn. Had te horen gekregen dat de kuima goed was in cijfers, En had daar dan mijn hoop gegooid. Maar ook dat viel mij tegen. Realiseer me dat een nachtsist heel goed is in naar de buitenwereld mooi weer spelen. Kuima heeft dit niet gezien of niks mee gedaan. Had ws uberhaupt geen mediation moeten willen.... vind het spijtig hoe het traject gelopen is, en zou het nooit op deze manier over doen.
Laatste sessie bij het tekenen van de formulieren heb ik voor het eerst een contact gevoeld. Maar mogelijk kan dat ook omdat mijn ex- partner mij totaal negeerde.
-gezamenlijk gemaakte afspraken werden een week later continu verandert. En dit komt omdat er nog niks ondertekend was. Op het moment dat ik het deed kreeg ik het wel te horen andersom niet.
-er is telefonisch contact geweest met mijn partner zonder dat ik daar vanaf wist. Wordt uiteraard gezegd dat het niks voorstelde en dan 2 minuten duren maar het wordt gewoon niet of ik had er van op de hoogte gesteld moet worden.
-Werd niet adequaat gehandeld op niet kloppende/niet ondertekende cijfers van het bedrijf. Als mediater Had je daar ook meer op kunnen gaan zitten...
-Veel herhaaldelijk herhaaldelijke fouten in papieren die toch al opnieuw besproken waren.
-Bij strubbelingen of onenig heden Tussen de partners geen mening, maar ook geen advies/ bemiddeling . De verhoudingen waren zeer scheef.
-als persoon prima mens. Voor ons in dit geval ongeschikt.

Marijn Makkes van der Deijl

Goede begeleiding van een moeizaam traject.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Kuima heeft ons begeleid in ons echtscheidingstraject. Dit was een moeizame aangelegenheid, maar desondanks is dit goed verlopen.
Wel vond ik regelmatig dat er te veel tijd en ruimte werd...
Wel vond ik regelmatig dat er te veel tijd en ruimte werd gegeven voor emotionele uitbarstingen en "ellende" die vaak volledig onrealistisch was, vaak zeer belastend en over het algemeen gewoon onwaar waren. Dit was wellicht voor het traject zinvol, maar voor mij persoonlijk niet wenselijk.

Annoniem

Fantastiche

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Ik/wij hebben het als fijn ervaren.! Ze kiest geen partij tussen de man en vrouw maar geeft wel goed advies.! Echt een aanrader

Warme persoonlijkheid, luistert goed

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Eerst via mediation relatieproblemen geprobeerd op te lossen, maar uiteindelijk zat de breuk te diep. Het psycho-analytische verhaal bij het verklaren van gedrag hoefde voor mij niet echt, maar ik... Eerst via mediation relatieproblemen geprobeerd op te lossen, maar uiteindelijk zat de breuk te diep. Het psycho-analytische verhaal bij het verklaren van gedrag hoefde voor mij niet echt, maar ik was te beleefd om dat te zeggen. Overgegaan op echtscheidingsmediation. Het was fijn dat Kuima de achtergrond al wist, en dat ze heel erg duidelijk het belang van het kind voorop zet. Ze is goed ingevoerd in de zakelijke kant, zeker belangrijk wanneer een van de partners ondernemer is.

Evi

Lieve betrouwbare vrouw, staat echt voor je klaar

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Kuima geeft goede adviezen en is zeer behulpzaam