Een veilige plaats in moeilijke periode.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Ik had geen enkel idee over de echtscheiding process. Bij Kuima hebben we onze weg gemakkelijk gevonden.

Prima mediation !

Irma Veldhuis

Duidelijk, ze weet waar ze over praat!!!

Andre Dunnewind.

Verstand van zaken ,direct en correct.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

met verstand van zaken ,direct en correct hoef ik niet uitgebreider te zijn toch.
tot nu toe alles in tevredenheid qua koffie, personeel en begeleiding in mijn gecompliceerde echtscheiding.

Bert

Je voelt je er op je gemak en wordt warm ontvangen.
Ze steekt gelijk van wal, tevens krijg je de ruimte om na te denken, de balans is goed.
Ze is betrokken en kan de situatie goed...
Je voelt je er op je gemak en wordt warm ontvangen.
Ze is betrokken en kan de situatie goed inschatten.

Goede begeleiding, discreet, professioneel, betrokken.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Meteen een gerust gevoel, vertrouwen. Scheiding is rustig en op een fijne manier verlopen.

Kuima is betrokken geweest bij de onderhandelingen over een vaststellingsovereenkomst.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Kuima is direct en flexibel. Was zelfs bereid om een afspraak in het weekend te faciliteren.

Stefan

Goed, Sterk, persoonlijk

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Ik kijk terug op een Prettige samenwerking

Professioneel, goede voor- en toelichting van berekeningen, genoeg ruimte voor extra vragen.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Goed geholpen, expertise, ruimte en geduld om toelichting te geven op gestelde vragen. Goede uitleg over hoe nu verder te gaan in de toekomst.

Prima mediation traject doorlopen.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Vriendelijke benadering van zaken, duidelijk. Ik was in ieder geval blij met Kuima als mediator.