Scholten

Fijne begeleiding met begrip voor alle emoties

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Kuima heeft ons goed begeleid door een moeilijk proces waarbij begrip is voor de emoties. Dit heeft geholpen om het gehele proces goed te kunnen verwerken.
Ook op financieel gebied heeft Kuima...
Ook op financieel gebied heeft Kuima heeft zij ons goed kunnen helpen, zodat de juiste beslissingen voor beide partijen konden worden gemaakt.

Marcel Pekkeriet

Goed geholpen

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Goed geholpen en erg betrokken, ook naar de kids. Hoe triest de gebeurtenis ook is hebben weer samen alles goed uit kunnen zoeken.

Van der Vegt

Duidelijk, prettig, meedenken

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

In roerige tijden is het prettig als iemand op een rustige en toch duidelijke manier alles begeleidt. Hierin merk je de ervaring van Kuima. Ze heeft verstand van zaken en kan alles op een prettige... In roerige tijden is het prettig als iemand op een rustige en toch duidelijke manier alles begeleidt. Hierin merk je de ervaring van Kuima. Ze heeft verstand van zaken en kan alles op een prettige manier uitleggen. Ook op momenten dat wij als ex-partners niet op één lijn zaten, vond zij er een weg in. Kuima heeft actief meegedacht aan oplossingen die bij ons en onze kinderen passen.

Tobias de Groot

Goed onderbouwd, de kennis is in huis

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Kuima is goed onderlegd als het gaat om de inhoud van de scheiding.
Wij als "leek" hadden de weg in het warrige regeltjes bos nooit zelf gevonden.
Kuima had een luisterend oor, maar ook...
Kuima is goed onderlegd als het gaat om de inhoud van de scheiding.
Wij als "leek" hadden de weg in het warrige regeltjes bos nooit zelf gevonden.
Kuima had een luisterend oor, maar ook de juiste sturende woorden.
Het zal per persoon verschillen, maar soms valt Kuima veel in de voorbeelden. Het mag van mij soms slagvaardiger.
In de producten (bestanden) staan soms onzorgvuldigheden dan wel "vergeten items". Hier zou meer aandacht aan gegeven kunnen worden.

Positief en opbouwend.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

In ons geval ging alles soepel en vlot.

Professioneel, neutraal, grondig, warm

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Ik ben uitermate tevreden over de manier waarop Kuima de mediation voor ons heeft gedaan. Alle zaken die wij belangrijk vonden om goed te regelen zijn aan bod geweest. De gesprekken verliepen in een... Ik ben uitermate tevreden over de manier waarop Kuima de mediation voor ons heeft gedaan. Alle zaken die wij belangrijk vonden om goed te regelen zijn aan bod geweest. De gesprekken verliepen in een ontspannen en constructieve sfeer. Hierbij was Kuima steeds neutraal en onbevooroordeeld. Ook de combinatie van mediation en financiële kennis is een groot voordeel.
Ik kan Kuima alleen maar aanraden.

Aandachtig Deskundig Invoelend vermogen

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Kuima weet precies wat te doen of wat te laten tijdens de mediation. Haar aandachtige houding en haar invoelend vermogen ervoer ik als enorme pluspunten tijdens de mediation.
Tevens is zij ter...
Tevens is zij ter zake bijzonder deskundig.
Luisteren en gerichte adviezen geven zijn haar handvatten.
De juiste mix dus om mensen goed te helpen met hun mediation!

Dick Roemeling

Kuima is erg vriendelijk en betrokken. Ze heeft aandacht voor de mensen en is vakkundig.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Vanaf het begin had Kuima aandacht voor de menselijke kant van de zaak. Ze geeft de mensen de ruimte. Aan de andere kant is ze vakkundig en werkt ze ook naar een beslissing toe. Ze heeft haar... Vanaf het begin had Kuima aandacht voor de menselijke kant van de zaak. Ze geeft de mensen de ruimte. Aan de andere kant is ze vakkundig en werkt ze ook naar een beslissing toe. Ze heeft haar organisatie goed op orde. Ik ben blij dat ze ons heeft begeleid.

J.

Geruststellend - fijn - respectvol

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Van een verdrietige en moeilijke periode het toch fijn kunnen afsluiten met kuima. Niet alleen zakelijk maar ook erg persoonlijk. Gesprekken die je als partners soms moeilijk kan voeren maar met... Van een verdrietige en moeilijke periode het toch fijn kunnen afsluiten met kuima. Niet alleen zakelijk maar ook erg persoonlijk. Gesprekken die je als partners soms moeilijk kan voeren maar met kuima erbij ook over emoties kan praten. Erg fijn en betrouwbaar. We kunnen nu weer er tegen aan voor een mooie en liefdevolle toekomst.

Meer van verwacht

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Had meer verwacht van de mediaton om mensen bij elkaar te houden. Maar gaf snel op , en bij het afrondende gesprek nog wel aan te geven dat er meer in zat.