Een goede ervaring.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Kuima mediator is betrokken en heeft een heel goed beeld van wat er speelt.
Ze heeft een goed inlevingsvermogen en het lijkt of ze er ook persoonlijk bij betrokken is en bied goed advies.

Ingrid

Betrouwbaar en kundig, een fijn persoon!

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

De coaching door Kuima heeft ons geholpen om onze communicatie - die onderling volledig vastgelopen was - weer open te breken. We kunnen nu weer praten én lachen met elkaar en hebben geleerd hoe we... De coaching door Kuima heeft ons geholpen om onze communicatie - die onderling volledig vastgelopen was - weer open te breken. We kunnen nu weer praten én lachen met elkaar en hebben geleerd hoe we echt naar elkaars vraag of wens kunnen luisteren, in plaats van hem zelf in te vullen.

SR Oosterbaan

Heel goed.
Bemiddelend.
Vriendelijk.
Doortastend.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

De gesprekken waren prettig, objectief, rekening houdend met beide partijen. Prettig dat er ook een gesprek met onze dochter is geweest.

Fijne en duidelijke gesprekken. Toont veel interesse.

Duidelijke communicatie

Ik vond Kuima heel professioneel, kundig en betrokken.

Ondanks dat mediation niet nodig moet zijn, hebben een erg goede begeleiding gehad van Kuima.
Professioneel, luisterend en onafhankelijk met ruimte voor emoties.

Anja

Ervaren professioneel vriendelijk meedenkend
Kundig

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Omdat wij totaal niet behendig zijn qua financiën hebben wij voor Kuima gekozen. We voelden ons gelijk op ons gemak en op de juiste plaats in deze verdrietige situatie.

Toegankelijk, duidelijk en zorgvuldig.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Een goede ervaring gehad. Dichtbij, toegankelijk en niet gehaast. Op een rustige en constructieve wijze kunnen samenwerken. Goede kennis en ervanging.

Guus Jorke

Goede middag,

Zeer goede ervaring, deskundig advies en uitleg,snelle afhandeling dus ben erg tevreden tot nu toe !

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Zeer goede ervaring, deskundig advies en uitleg,snelle afhandeling dus ben erg tevreden tot nu toe!
Nu laatste handelingen en de scheiding is rond zal zeker mensen over jullie bedrijf vertellen en jullie aanbevelen

Gastvrije groet Guus Jorke

Een tevreden klant

Neutraal, adequaat en duidelijk

Helder en Duidelijk!
Helder en Duidelijk!
Kuima heeft rust gebracht in een hectische tijd en nam de tijd alles netjes door te spreken. We voelden ons allebei goed gehoord en hebben onze scheiding fatsoenlijk, adequaat en welwillend kunnen afronden
Het is merkbaar dat ze veel ervaring heeft.
Het team was goed bereikbaar en klantvtiendelijk! Kuima is neutraal en heeft oog voor uitzonderingen.