Aisha

Goede ervaringen met krokodiletje. Aardige en behulpzame mensen en ze regelen altijd alles goed voor mij

F. de Jager

Tot op heden waardeloze ervaringen met Krokodilletje. Diverse beloofde diensten worden niet geleverd. Er hebben geen gesprekken met de bemiddelingsmedewerker plaats en van een vertrouwensband is... Tot op heden waardeloze ervaringen met Krokodilletje. Diverse beloofde diensten worden niet geleverd. Er hebben geen gesprekken met de bemiddelingsmedewerker plaats en van een vertrouwensband is zeker geen sprake. Het is onduidelijk waar de €35,- maandelijkse bureaukosten nu eigenlijk naartoe gaan. Ons advies is om verder te kijken dan dit bureau.

Reactie Krokodilletje B.V.:

Beste Frank,

Beste Frank,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven. Wij betreuren het echter dat u eerst negatieve recensies plaatst zonder ons en uw gastouder eerst uw ontevredenheid en onbegrip kenbaar te maken. U ontneemt ons op deze manier immers de gelegenheid om tot een oplossing te komen en uw onvrede weg te nemen. Wij zullen een bemiddelingsgesprek met u en uw gastouder inplannen om u opheldering te geven over onze dienstverlening aangezien deze (u ondanks het uitgebreide koppelingsgesprek) blijkbaar niet geheel duidelijk is en om te bemiddelen in het ontstane conflict tussen u en uw gastouder waarvan wij ook niet door u op de hoogte zijn gesteld.
Met vriendelijke groeten,
Team Krokodilletje

Op zich prima, heb er niet veel contact mee gehad. Laatst wel een verkeerde factuur ontvangen, maar na een mailtje was het gelijk aangepast. Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed waar ik 35 euro per... Op zich prima, heb er niet veel contact mee gehad. Laatst wel een verkeerde factuur ontvangen, maar na een mailtje was het gelijk aangepast. Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed waar ik 35 euro per maand voor betaal, want als het contract eenmaal afgesloten is hoeven zij verder (naar mijn mening) niet zoveel meer te doen. (Behalve een factuur sturen)
Verder als aandachtspunt: ik vind de termijn van binnen 5 dagen betalen wel heel kort. Tot nu toe is het wel gelukt, maar als je dan toevallig op vakantie bent wordt het lastig.

M

Ik werk als gastouder via verschillende bureaus, maar het krokodilletje bied niks aan om je als gastouder te ontwikkelen of ervaringen uit te wisselen met ander gastouders. Daarnaast gaat het... Ik werk als gastouder via verschillende bureaus, maar het krokodilletje bied niks aan om je als gastouder te ontwikkelen of ervaringen uit te wisselen met ander gastouders. Daarnaast gaat het contact nooit via 1 persoon en heb ik mailcontact met zeker 3 verschillende personen over dezelfde mail.

Aangezien het de vraagouders gaat om de goedkope tarieven en ze zelfs de inspectie van de GGD niet waardevol vonden (het was dat het moet, want anders krijgen ze geen toeslag), vind ik het prima om via het krokodilletje te werken.

Reactie Krokodilletje B.V.:

Beste M,
Beste M,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven. Wij bieden jaarlijks een volledig verzorgde professionalisering dag aan voor al onze gastouders. Tijdens deze dag kunnen de gastouders een keuze maken uit 20 workshops waarvan zij er vier mogen volgen. Wij zijn de mogelijkheden voor een VVE programma aan het onderzoeken. Wij trachten altijd om zoveel mogelijk dezelfde collega de communicatie met de ouder of gastouder te laten voeren. Wij willen ouders en gastouder snel van dienst zijn maar helaas werken niet alle collega’s op alle dagen van de week, om die reden kan het inderdaad voorkomen dat berichten door meerdere collega’s worden behandeld.
Met vriendelijke groeten,
Team Krokodilletje

Josien Blommers

Mijn ervaring is goed.
Heb nog geen problemen ervaren.

Ger

Communicatie is goed en een correcte supersnelle service

Hiltsje

Prima netjes behandeld...en goed geholpen

Gastouder

Accuraat, goed en snel

Hans

Lekker goedkoop gastouderbureau, betaalde me eerst helemaal suf bij ons vorige bureau!

Elly

Goede bemiddeling en superfijne gastouder!