Sjoerd

Onze drie kindjes zitten al jaren bij een fantastische gastouder. Krokodilletje heeft deze destijds voor ons gevonden en wij hebben alleen maar goede ervaringen met het gastouderbureau. Er gebeurd... Onze drie kindjes zitten al jaren bij een fantastische gastouder. Krokodilletje heeft deze destijds voor ons gevonden en wij hebben alleen maar goede ervaringen met het gastouderbureau. Er gebeurd wat je mag verwachten.

Gastouder Felieke

Goede service, niets op aan te merken., Zit nu 1,5 bij dit bureau en dat bevalt mij en ouders uitstekend.

Bert

Als je gewoon een goed gastouderbureau zoekt die kwaliteit levert voor maar €35,- per maand dan zou ik het Krokodilletje aan iedereen adviseren.

met hartelijke groet,

Bert

Hetty den Berg

Wij waren ontevreden over ons bureau en de overstap gemaakt naar krokodilletje. Dit was binnen een half uur geregeld waar ik verbaasd van was, geen gedoe, goed contact en lage bemiddelingskosten.... Wij waren ontevreden over ons bureau en de overstap gemaakt naar krokodilletje. Dit was binnen een half uur geregeld waar ik verbaasd van was, geen gedoe, goed contact en lage bemiddelingskosten.

Zeker aan te bevelen!

Groet Hetty

Freda Bogers

Ben al jaren aangesloten bij Krokodilletje en zeer tevreden. Ze regelen alles eigenlijk prima en komen gemaakte afspraken na. Ze komen twee keer per jaar op huisbezoek en het contact met de... Ben al jaren aangesloten bij Krokodilletje en zeer tevreden. Ze regelen alles eigenlijk prima en komen gemaakte afspraken na. Ze komen twee keer per jaar op huisbezoek en het contact met de medewerkers is altijd goed. Mijn gezinnen zijn overigens ook uitermate tevreden en ook de bureaukosten zijn voor hen erg gunstig.

Dorine

Geen fijn bureau! Bij het wegvallen van de opvang kunnen zij niet een passend alternatief bieden. Ze komen dan met opties die gewoonweg niet haalbaar zijn. Ook als je dan geen gebruik meer maakt van... Geen fijn bureau! Bij het wegvallen van de opvang kunnen zij niet een passend alternatief bieden. Ze komen dan met opties die gewoonweg niet haalbaar zijn. Ook als je dan geen gebruik meer maakt van de opvang (omdat die er dus niet is) moet je wel de bureaukosten blijven betalen maar daar verlenen ze verder totaal geen diensten meer voor. En let op: als je op 3 november opzegt (opzegtermijn is 1 maand) moet je ook nog bureaukosten betalen over de maand december dus twee maanden. Zeg dus op voor de 1e van een maand. Dat scheelt blijkbaar. Bij het aangeven en uitten van ons ongenoegen, reageren zij heel erg verbolgen want ze vinden dat ze heel erg hun best hebben gedaan. Twee telefoontjes plegen, niet weten of een gastouder überhaupt nog aan opvang doet en een totaal niet haalbare optie voorstellen is in mijn ogen niet je best doen. Klantvriendelijkheid is meedenken met de klant en tegemoet te komen als je als bureau niets meer kunt bieden. Dat snapt dit bureau helaas nog niet. Ik ben overigens zeer verbaasd over de hoge score hier en vraag me af hoeveel reviews ze daarvoor zelf ingevuld hebben? Ik raad dit bureau in ieder geval niet aan!

Reactie Krokodilletje B.V.:

Beste Dorine Slaghekke,
Beste Dorine Slaghekke,
Hartelijk dank voor uw review. Uw gastouder is inderdaad met gezondheidsklachten uitgevallen wat erg vervelend is, wij hebben alles gedaan wat in onze macht ligt om een vervangende gastouder voor u te vinden maar helaas is dit niet gelukt. Het koppelen van ouders en gastouders heeft onze hoogste prioriteit, hier bestaan wij immers van. Bij u in "Bornerbroek" zijn er simpelweg maar een paar gastouders geregistreerd en deze konden allemaal de opvang niet verzorgen. Onze zeer lage bureaukosten van slechts €35,- zijn ongeacht het aantal opvanguren of op te vangen kinderen. De opzegtermijn is nu eenmaal wettelijk 1 maand vanaf de dag van opzegging voor alle partijen.
Team Krokodilletje

Freddie

Goed Gastouderbureau, niks op aan te merken. Alles is erg duidelijk en er wordt snel gereageerd. Ik zat eerst bij een heel duur bureau maar dit bureau scheelt me bijna duizend euro per jaar en ik... Goed Gastouderbureau, niks op aan te merken. Alles is erg duidelijk en er wordt snel gereageerd. Ik zat eerst bij een heel duur bureau maar dit bureau scheelt me bijna duizend euro per jaar en ik moet zeggen dat het hier ook nog beter voor mekaar is.

Groet,

Freddie

Marylene

Afgelopen maand overgestapt naar dit gastouderbureau. Je merkt dat ze al een lange tijd bestaan en ervaring hebben. Alles is snel en perfect voor ons in orde gemaakt en het scheelt ons maandelijks... Afgelopen maand overgestapt naar dit gastouderbureau. Je merkt dat ze al een lange tijd bestaan en ervaring hebben. Alles is snel en perfect voor ons in orde gemaakt en het scheelt ons maandelijks bijna 50 euro ten opzichte van ons vorige gastouderbureau.

Jelsma

Zeer zakelijk en absoluut niet de goedkoopste. Bedenk je 10x voor je hier een contract mee aangaat.
Intijds het contract opgezegd maar alsnog moet er voor de volledige maand april bureaukosten worden betaald. Terwijl het contract per 6 april is beeindigd.

Reactie Krokodilletje B.V.:

Beste Sanne,
Beste Sanne,
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven. Naast persoonlijk dienen wij als gastouderbureau met een kassiersfunctie logischerwijs ook zakelijk te zijn en te voldoen aan de wettelijke verplichtingen.
De opzegtermijn welke van toepassing is op alle partijen bedraagt wettelijk verplicht conform de "Wet van Dam" 1 maand vanaf de dag van opzegging. U heeft op 6 maart opgezegd en dus worden dan de overeenkomsten op 6 april beëindigd. Onze zeer lage bureaukosten van slechts €35,- worden zoals u weet ongeacht het aantal opvanguren/opvangdagen in rekening gebracht en dat is nu ook het geval in de maand april. De procedure m.b.t. opzegging staat transparant en uitvoerig beschreven in de door u ondertekende overeenkomsten, de algemene voorwaarden en op het door u opgevraagde beëindigingformulier.
U heeft zonder op- of aanmerkingen naar alle tevredenheid vanaf september 2016 van onze diensten gebruik gemaakt. Wij betreuren het dan ook ten zeerste dat u zelf klaarblijkelijk te laat of vergeten bent op te zeggen en enkel daarom deze negatieve recensie volledig onterecht plaatst aangezien wij ons aan de (wettelijk ) gemaakte afspraken houden.
Met vriendelijke groeten,
Team Krokodilletje

Ikke&Jij

Na 10 jaar bij ander bureau ingeschreven te zijn geweest nu de overstap gemaakt naar Krokodilletje, samen met al "mijn" ouders en hun kids. In 1e instantie omdat de bureaukosten voor de ouders maar... Na 10 jaar bij ander bureau ingeschreven te zijn geweest nu de overstap gemaakt naar Krokodilletje, samen met al "mijn" ouders en hun kids. In 1e instantie omdat de bureaukosten voor de ouders maar €35,= per gezin zijn. Maar wat een vriendelijke medewerkers, correct, zeer betrokken, houden zich aan gemaakte afspraken en alles lekker digitaal. De overgang van bureau verliep heel goed dankzij de fantastische inzet van Lisa! Ik ben heel tevreden en de ouders ook! Ben blij dat ik de stap heb gezet. Kan dit bureau iedereen aanraden! Jolanda van Ikke&Jij