Marissa

Dit bureau werkt snel, ze hadden binnen drie dagen een gastouder gevonden! Ook de prijs is laag, maar 35 euro en als je 11 maanden in een keer betaald dan krijg je een maand gratis.

Els

Prima bureau, het uitbetalen gebeurd consistent en transparant. De administratie is goed voor elkaar en ook is het contact met het personeel aangenaam.

Tevreden ouder

Professioneel, flexibel en denken mee met ouders en kinderen!

Jessica en Frans

Prettig bureau, aardige mensen. Doen bijzonder veel voor een goedkoop tarief. Kan ze zeker aanraden!

Fam. Veenen

Vlot en duidelijk geholpen aan de juiste informatie. Prettige open communicatie en erg attent personeel! De samenwerking met gastouderbureau Krokodilletje verloopt perfect. Hartstikke dankbaar voor... Vlot en duidelijk geholpen aan de juiste informatie. Prettige open communicatie en erg attent personeel! De samenwerking met gastouderbureau Krokodilletje verloopt perfect. Hartstikke dankbaar voor de input vanuit hun kant en van mij krijgen ze een dikke 10!

Gastouder Linda

Betalen heel snel uit en zijn super vriendelijk. Top service!!!

Ferdie H.

Super tevreden, We hadden ons ingeschreven en nog diezelfde dag was er een gastouder gevonden.Als was snel en goed geregeld! Bedankt!

Hilke van H.

Via dit bureau een fijne gastouder gevonden waar mijn kinderen met veel plezier enkele jaren naar toe zijn gegaan.

Gastouder MArtine

Ik werk al geruime tijd met Krokodilletje als gastouder. Betalingen en de andere zaken verlopen altijd soepel. Nu krijg ik voor ieder gezin die ik aanbreng een vergoeding van €35,- want ze hebben... Ik werk al geruime tijd met Krokodilletje als gastouder. Betalingen en de andere zaken verlopen altijd soepel. Nu krijg ik voor ieder gezin die ik aanbreng een vergoeding van €35,- want ze hebben een actie voor gastouders. Leuk dat ze aan ons denken en ons een vergoeding geven aangezien ik al veel gezinnen heb aangedragen.

Jessica

Zeer te spreken over het Krokodilletje. Naast de lage bemiddelingskosten zijn de personeelsleden erg aardig, goed op de hoogte van de zaken en komt men hier de afspraken na. Ook is de snelheid van... Zeer te spreken over het Krokodilletje. Naast de lage bemiddelingskosten zijn de personeelsleden erg aardig, goed op de hoogte van de zaken en komt men hier de afspraken na. Ook is de snelheid van reageren erg hoog.