Tevreden gastouder

Ben nu drie jaar bij Krokodilletje en zowel ik als mijn gezinnen kunnen Krokodilletje zeker aanbevelen!

tevreden gastouder

Ouder

Ik werd erg goed te woord gestaan. Ik ben op zoek naar een gastouder aan huis. Hier blijken nogal wat regeltjes en voorwaarden bij te horen die mij niet door een ander gastouderbureau waren verteld.... Ik werd erg goed te woord gestaan. Ik ben op zoek naar een gastouder aan huis. Hier blijken nogal wat regeltjes en voorwaarden bij te horen die mij niet door een ander gastouderbureau waren verteld. Ik vond de informatieverstrekking erg uitgebreid en duidelijk wat mij zeker vertrouwen geeft.

Esther

Geen gedoe met betalingen enzo, gewoon goed geregeld!

Violetta G.

Ze zijn snel met nieuwe aanvragen en hebben een enorm bestand met gastouders. Ik kon met 6 gastouders kennismaken!

Frans

Geweldig bedrijf, aardige eigenaren en personeel. Mooi goedkoop ook en alles gaat hier op rolletjes!

gegroet,

Frans

F. Jelsmaa

Wat ik fijn vindt bij hun is dat je zelf je afspraken kunt inplannen in hun agenda, je krijgt een link en je kunt kiezen uit veel opties. Dit werkt prettig en voorkomt dagenlang mailen met mijn... Wat ik fijn vindt bij hun is dat je zelf je afspraken kunt inplannen in hun agenda, je krijgt een link en je kunt kiezen uit veel opties. Dit werkt prettig en voorkomt dagenlang mailen met mijn ouders en het bureau om tot een afspraak te komen. Ook besteden ze veel aandacht aan de evaluaties en voortgangsgesprekken. Ik zit ook bij een ander bureau maar die doen dan toch een stuk minder terwijl dit wel verplicht is.

vriendelijke groet,

F. Jelsmaa

Gastouder

Gewoon top!

Priscilla

Ze hebben voor de gastouders een gratis dag georganiseerd waaruit ik uit 8 workshops kan kiezen net als vorig jaar. Dit was toen goed geregeld en erg leuk en leerzaam.

groet,

groet,

Priscilla

J. Verkerk

Onze zoon heeft extra begeleiding nodig, er is iemand langs geweest van het gastouderbureau bij onze gastouder en ze heeft samen met ons een plan van aanpak opgesteld wat zeer goed werkt i.c.m. de... Onze zoon heeft extra begeleiding nodig, er is iemand langs geweest van het gastouderbureau bij onze gastouder en ze heeft samen met ons een plan van aanpak opgesteld wat zeer goed werkt i.c.m. de andere opvangkinderen. Dit hadden we niet verwacht en vinden dit top van 't krokodilletje.

J. Verkerk

Christine

Wij zochten een nieuwe gastouder en binnen twee weken kwamen ze met 5 gastouders waarmee ik kon kennismaken. Hier zat uiteindelijk de perfecte gastouder voor ons tussen! Nogmaals bedankt!