Jan

Mooie actie hebben ze nu, ze zijn al mooi goedkoop en als je nu elf maanden betaalt krijg je de twaalfde maand gratis!€€€

Jan

Marianne

Ze werken vlot en reageren snel. Het contact met het personeel is goed, ze zijn altijd erg vriendelijk en behulpzaam. De financien regelen ze ook altijd erg keurig op tijd.

Vriendelijke...

Vriendelijke groet,

Marianne

Carolien

Zeer tevreden over Gastouderbureau Krokodilletje. De medewerkers denken met je mee en zorgen voor een goede match. Je merkt dat ze hier veel ervaring mee hebben. Bij vragen word ik altijd netjes te... Zeer tevreden over Gastouderbureau Krokodilletje. De medewerkers denken met je mee en zorgen voor een goede match. Je merkt dat ze hier veel ervaring mee hebben. Bij vragen word ik altijd netjes te woord gestaan. Een aanrader!

Karin

Vriendelijk en betrouwbaar bureau. Mijn kinderen hebben de perfecte match met de gastouders. Ze gaan er met veel plezier heen.

greetz,

Karin

Peter

Prettig bureau, aardige mensen. Doen bijzonder veel voor een laag tarief. Aanrader.

Priscilla F.

Een prettige bureau met vriendelijke en communicatief sterke werknemers. Ze zijn altijd bereikbaar en zorgen voor goed contact met hun (gast)ouders

Sherella

Fijn bureau. Vriendelijke en transparant. Lage bemiddelingskosten wat als ouder heel fijn is. Nooit problemen gehad met het bureau. Altijd duidelijk en overzichtelijk

Gastouder Nienke

Administratief hebben ze alles goed onder controle en ook de uitbetalingen verlopen zeer consequent volgens een vast schema. Ze komen ook 2 keer per jaar langs voor de risico-inventarisatie en een... Administratief hebben ze alles goed onder controle en ook de uitbetalingen verlopen zeer consequent volgens een vast schema. Ze komen ook 2 keer per jaar langs voor de risico-inventarisatie en een voortgangsgesprek. Er wordt ook keurig geëvalueerd door het gastouderbureau en ook staat mijn profiel op hun opvangmarkt waardoor ik veel reacties van nieuwe ouders doorkrijg. Mijn ervaringen met Krokodilletje zijn zeer goed en ook voor ouders zijn ze erg gunstig geprijsd.

Ga zo door!

Groetjes,

Gastouder Nienke

Frederik

Lekker goedkoop, maar 35 euro's per maand en ze doen er alles voor!

gr,

Frederik

Susan

Deze week overgestapt naar dit gastouderbureau. Alles erg snel voor mekaar gemaakt. Alles is ook erg duidelijk en de informatie is goed.