M

Ik werk als gastouder via verschillende bureaus, maar het krokodilletje bied niks aan om je als gastouder te ontwikkelen of ervaringen uit te wisselen met ander gastouders. Daarnaast gaat het contact nooit via 1 persoon en heb ik mailcontact met zeker 3 verschillende personen over dezelfde mail.

Aangezien het de vraagouders gaat om de goedkope tarieven en ze zelfs de inspectie van de GGD niet waardevol vonden (het was dat het moet, want anders krijgen ze geen toeslag), vind ik het prima om via het krokodilletje te werken.

Reactie Krokodilletje B.V.:

Beste M,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven. Wij bieden jaarlijks een volledig verzorgde professionalisering dag aan voor al onze gastouders. Tijdens deze dag kunnen de gastouders een keuze maken uit 20 workshops waarvan zij er vier mogen volgen. Wij zijn de mogelijkheden voor een VVE programma aan het onderzoeken. Wij trachten altijd om zoveel mogelijk dezelfde collega de communicatie met de ouder of gastouder te laten voeren. Wij willen ouders en gastouder snel van dienst zijn maar helaas werken niet alle collega’s op alle dagen van de week, om die reden kan het inderdaad voorkomen dat berichten door meerdere collega’s worden behandeld.
Met vriendelijke groeten,
Team Krokodilletje

Score voor Krokodilletje B.V.: 2.5/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee