Gastouder Janny

Gisteren een superleuke en inspirerende dag gehad op het Gastoudercongres. Deze volledig dag met 4 workshops die ik uit meerdere workshops zelf kon kiezen is ons vanuit Krokodilletje volledig... Gisteren een superleuke en inspirerende dag gehad op het Gastoudercongres. Deze volledig dag met 4 workshops die ik uit meerdere workshops zelf kon kiezen is ons vanuit Krokodilletje volledig aangeboden!

J. Altena

Krokodilletje verzorgd de betalingen tenminste zo als het hoort, duidelijk snel en overzichtelijk. Ook de rest van de administratie en taken worden goed ingevuld door dit bureau. Kan ze dan ook... Krokodilletje verzorgd de betalingen tenminste zo als het hoort, duidelijk snel en overzichtelijk. Ook de rest van de administratie en taken worden goed ingevuld door dit bureau. Kan ze dan ook zeker aanraden en ik heb al genoeg bureaus versleten waarover ik niet tevreden was.

Zelia

Duidelijke site met goeie informatie. Ook hele vele gastouders waaruit ik kon kiezen toen ik zocht naar gastouder.

Zelia

Michelle

Actief bureau die altijd veel nieuwe aanvragen heeft voor mij, ik heb momenteel door hun 5 verschillende gezinnen waarvoor ik de opvang verzorg.

Michelle

Martijn

Uitstekend gastouderbureau met goede dienstverlening en een scherp maandtarief!

Harm de V.

Goede organisatie en perfecte invulling van de kassiersfunctie!

Gegroet,

Harm de V.

Geesje

Hoi,

Hoi,

Onze gastouder had haar been gebroken en wij zaten met de handen in het haar, het gastouderbureau heeft binnen 1 dag een vervangende gastouder voor ons weten te regelen, kan niet anders zeggen dan geweldig

Famillie Rutjes

Ze hebben een gigantisch snelle werkwijze en dat is geweldig. Wij zijn net overgestapt van een ander bureau en moeten alles snel geregeld hebben. Ik heb mij ingeschreven met mijn gastouder en 20... Ze hebben een gigantisch snelle werkwijze en dat is geweldig. Wij zijn net overgestapt van een ander bureau en moeten alles snel geregeld hebben. Ik heb mij ingeschreven met mijn gastouder en 20 min. later hadden wij de inlogcodes en overeenkomsten al ontvangen. en ze komen over drie dagen al langs!

Hassna

Leuke medewerkers , snelle reactietijd, goed administratie en urensysteem! Fijne organisatie

Jennifer

Betalingen lopen altijd erg soepel en op tijd, dat vindt ik een groot pluspunt, ook is de overige service prima

gr,

Jennifer