Elly

Goede bemiddeling en superfijne gastouder!

ouder

Onze kindjes gaan al drie jaar naar een gastouder die krokodilletje voor ons heeft gezocht en wij zijn superblij met onze gastouder!

Sjoerd

Gewoon goed en voordelig!

Janice

Ik vang al bijna 7 jaar op bij Krokodilletje en ben erg positief. Ze komen keurig ieder jaar weer op bezoek voor de risico inventarisatie en een voortgangsgesprek. Betalingen lopen ook altijd goed... Ik vang al bijna 7 jaar op bij Krokodilletje en ben erg positief. Ze komen keurig ieder jaar weer op bezoek voor de risico inventarisatie en een voortgangsgesprek. Betalingen lopen ook altijd goed en ook het administratiesysteem voor de uren is overzichtelijk.

greetz,

Janice

Jara

Ontzettend prettige opvang op dit moment via een gastouder van Krokodilletje. De begeleiding en service is erg goed. Krokodilletje is goed op de hoogte van wetswijzigingen en overige regelgeving en... Ontzettend prettige opvang op dit moment via een gastouder van Krokodilletje. De begeleiding en service is erg goed. Krokodilletje is goed op de hoogte van wetswijzigingen en overige regelgeving en het contact met de bemiddelingsmedewerker en ook met hun kantoor is erg goed.

Chanine

Goed bedrijf, de administratie verloopt perfect alsmede de communicatie en de snelheid! Zeker aan te bevelen!

Frederique

Zojuist de overstap gemaakt naar Krokodilletje en wij zijn uitermate tevreden over de soepele gang van zaken. Het personeel is erg vriendelijk en bovenal kundig. Ook zijn wij zeer aangenaam verrast... Zojuist de overstap gemaakt naar Krokodilletje en wij zijn uitermate tevreden over de soepele gang van zaken. Het personeel is erg vriendelijk en bovenal kundig. Ook zijn wij zeer aangenaam verrast door de snelheid van werken en reageren van Krokodilletje, geen gewacht maar direct antwoord. Daarnaast is de prijs zeer gunstig, maar €35,- per maand. Wat ons betreft een absolute aanrader.

Frans

Goed bureau, alles wordt lekker snel geregeld,duidelijke communicatie, goede informatie, zeer gunstig met de bureaukosten. Niks op aan te merken, een aanrader!

Gegroet,

Frans

Renske

Slechte ervaring. Geen of zelden communicatie. Geen uitleg .

Betere ervaring met andere bureaus.

Reactie Krokodilletje B.V.:

Beste mevrouw/heer,
Beste mevrouw/heer,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te plaatsen, dat waarderen wij ten zeerste. Wij betreuren het dat u blijkbaar niet geheel tevreden bent over onze dienstverlening. Dat kan natuurlijk gebeuren. Helaas weten wij niet wie u bent. Graag zouden wij u dan ook willen verzoeken om ons persoonlijk te benaderen zodat wij met elkaar in gesprek kunnen om te kijken waar uw ontevredenheid vandaan komt, tot een eventuele oplossing te komen en om te zien waarin wij eventueel onze dienstverlening zouden kunnen verbeteren. Wij hebben liever dat u ontevreden terugkomt dan boos wegblijft.
Met vriendelijke groeten,
Team Krokodilletje

Els

Wij hebben een superleuke gastouder gevonden via het krokodilletje en onze kinderen gaan echt met enorm veel plezier naar de gastouder, ze willen af en toe bijna niet weg bij haar! Hier zijn we erg... Wij hebben een superleuke gastouder gevonden via het krokodilletje en onze kinderen gaan echt met enorm veel plezier naar de gastouder, ze willen af en toe bijna niet weg bij haar! Hier zijn we erg tevreden over en ook wordt verder alles prima door krokodilletje verzorgd. Ik kan ze dan ook aan iedereen aanbevelen.

Els