F. de Jager

Tot op heden waardeloze ervaringen met Krokodilletje. Diverse beloofde diensten worden niet geleverd. Er hebben geen gesprekken met de bemiddelingsmedewerker plaats en van een vertrouwensband is zeker geen sprake. Het is onduidelijk waar de €35,- maandelijkse bureaukosten nu eigenlijk naartoe gaan. Ons advies is om verder te kijken dan dit bureau.

Reactie Krokodilletje B.V.:

Beste Frank,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven. Wij betreuren het echter dat u eerst negatieve recensies plaatst zonder ons en uw gastouder eerst uw ontevredenheid en onbegrip kenbaar te maken. U ontneemt ons op deze manier immers de gelegenheid om tot een oplossing te komen en uw onvrede weg te nemen. Wij zullen een bemiddelingsgesprek met u en uw gastouder inplannen om u opheldering te geven over onze dienstverlening aangezien deze (u ondanks het uitgebreide koppelingsgesprek) blijkbaar niet geheel duidelijk is en om te bemiddelen in het ontstane conflict tussen u en uw gastouder waarvan wij ook niet door u op de hoogte zijn gesteld.
Met vriendelijke groeten,
Team Krokodilletje

Score voor Krokodilletje B.V.: 1/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee