Oudercomité Lenteland

Leuke show van Mr. Creezy

Uw beoordeling :

De kinderen hebben genoten van de show!

Dorien Van Malderen

Kinderen vonden het super leuk

Uw beoordeling :

We hebben ervan genoten en zeker omdat de kindjes het zo leuk vonden en ervan genoten zeker een aanrader voor iedereen Mvg

Caroline De Smet

Grappig en leuk

Uw beoordeling :

De jarige vond het grappig en heel leuk! Zelf had ik iets meer speciale trucs verwacht voor 8 jarigen. Fijne entertaining

Charlotte De Maesschalck

Super animatie

Uw beoordeling :

Dankzij Mr Creezy was het verjaardagsfeestje van onze dochter een echt succes! De kindjes waren super enthousiast, een echte meerwaarde voor het feest!

Jeugddienst Damme

Super goed!!

Uw beoordeling :

Heel veel creaties, verschillende ontwerpen. Super tof voor klein en groot!

Annelies Broeckx

Het maakte ons kinderfeestje compleet

Uw beoordeling :

We deden een verjaardagsfeestje voor onze dochter die zeven jaar werd. Het was een super fijne ervaring, kindjes waren zeer enthousiast en het was super leuk gebracht dat is meneer creezy. Echt een... We deden een verjaardagsfeestje voor onze dochter die zeven jaar werd. Het was een super fijne ervaring, kindjes waren zeer enthousiast en het was super leuk gebracht dat is meneer creezy. Echt een aanrader!

Sharay Cannaert

Schitterend

Uw beoordeling :

Een heel leuke show combinatie van goochelen en balonnenkunst. Plezier en lachen geblazen voor de kindjes.

Maya Mukherjee

Ik heb vele blije gezichtjes gezien van de kids!

Uw beoordeling :

We hoorden van verschillende kinderen dat ze het kei leuk vonden. Verschillende leeftijd tussen 3jaar en 9 jaar.

Jennifer Desegher

Top Animatie voor op een kinderfeest

Uw beoordeling :

De goochelshow was een schot in de roos. Kinderen van 7 jaar lagen soms dubbel van het lachen en fijn dat ze ook betrokken werden in het goochelen. Ik weet niet of de ballondier na afloop een... De goochelshow was een schot in de roos. Kinderen van 7 jaar lagen soms dubbel van het lachen en fijn dat ze ook betrokken werden in het goochelen. Ik weet niet of de ballondier na afloop een noodzaak is voor die leeftijdscategorie. Ze moeten even wachten en misschien was een ander klein cadeautje nog beter geweest en de show dan iets langer

Vicky van de Ven

Originele top activiteit voor de kinderen

Uw beoordeling :

Leuke activiteit voor de kindjes op ons tuinfeest!