Jeroen Timmermans

Superleuk

Uw beoordeling :

Alle kinderen waren dol enthousiast

Jasmina Ikanovic

Geweldig!

Uw beoordeling :

De animatie was een aangename toevoeging aan het verjaardagsfeestje van ons dochtertje. De kinderen vonden de show super leuk en hebben goed gelachen. Ze hebben dit vol enthousiasme aan hun ouders... De animatie was een aangename toevoeging aan het verjaardagsfeestje van ons dochtertje. De kinderen vonden de show super leuk en hebben goed gelachen. Ze hebben dit vol enthousiasme aan hun ouders verteld bij het ophalen. Dikke merci aan Kevin om het eerste kinderfeestje van onze meid bijzonder te maken!

Mieke Hendrickx

Kinderen allen onder de indruk

Uw beoordeling :

Foto’s doorgemaild De kids waren zeer enthousiast.

Ineke Claeys

Super enthousiaste kinderen

Uw beoordeling :

Bedankt Mr. Creezy voor de leuke namiddag! De kindjes waren super enthousiast en de interactie tussen jou en de kinderen was top! Van begin tot einde had je de kindjes mee in je verhaal! De... Bedankt Mr. Creezy voor de leuke namiddag! De kindjes waren super enthousiast en de interactie tussen jou en de kinderen was top! Van begin tot einde had je de kindjes mee in je verhaal! De ballonnen waren een mooie afsluiter.

Cynthia Schuerwegen

Leuk maar duur

Uw beoordeling :

De kindjes hebben ervan genoten en daarvoor doen we het. De jarige was trots dat ze naar voor mocht komen. Al bij al vind ik het wel duur voor een uurtje animatie. Er stond bij dat de jarige een... De kindjes hebben ervan genoten en daarvoor doen we het. De jarige was trots dat ze naar voor mocht komen. Al bij al vind ik het wel duur voor een uurtje animatie. Er stond bij dat de jarige een goocheldoos krijgt en voor deze prijs had ik me er een spectaculairdere doos bij voorgesteld.

Monique Dias

Verwondering voor jong én oud!

Uw beoordeling :

Het was een fijne toevoeging aan het feest, voor jong en oud een manier om verwonderd te zijn en worden. Het schaterlachen van de kinderen klinkt als muziek in de oren & al zeker als je er zelf ook... Het was een fijne toevoeging aan het feest, voor jong en oud een manier om verwonderd te zijn en worden. Het schaterlachen van de kinderen klinkt als muziek in de oren & al zeker als je er zelf ook van kan genieten!

Tarkett

Top animatie voor de kinderen!

Uw beoordeling :

Volledige interactie met de kinderen! Iedereen was mee in het verhaal! Leuk!

Gemeente Beveren

Prima aanvulling op ons Winterfeest op het fort.

Uw beoordeling :

Gedurende het hele evenement stonden er steeds kindjes voor een ballon. Alle kinderen vonden het leuk, dus wij ook.

Philippe Van Gele

De kinderen hebben er van genoten!

Uw beoordeling :

Heel leuke voorstelling voor de kinderen. Ze hebben ervan genoten!

T Gasthuis Vzw

Grappig en enthousiast!

Uw beoordeling :

Het is een aanrader. De kinderen hebben zich fantastisch geamuseerd!