Speelplein Groene Zone

Zeer leuke animatie voor kinderen!

Uw beoordeling :

Zeer leuk, goeie communicatie en zeer entertainend!

Recreatiedomein De Lilse Bergen

Leuke en grappige show voor de kindjes.

Uw beoordeling :

Positieve ervaring voor de kindjes die hun zichtbaar hebben geamuseerd.

Joke Valkeneers

De kinderen vonden het geweldig!

Uw beoordeling :

Vrij prijzig wel. Het goochelen zelf had nog wat langer mogen duren.

Alexandra Leysen

Geweldig

Uw beoordeling :

Wij hadden een doopfeest en hebben veel kinderen in onze familie dus deze animatie was echt geweldig! De kinderen vonden het helemaal geweldig met alle ballonfiguren ze hebben het echt leuk gehad,... Wij hadden een doopfeest en hebben veel kinderen in onze familie dus deze animatie was echt geweldig! De kinderen vonden het helemaal geweldig met alle ballonfiguren ze hebben het echt leuk gehad, danku! Echt een aanrader!!

Unizo Faluintjes

Zeer professioneel

Uw beoordeling :

Iedereen was zeer tevreden, zowel jong als oud.

Nadine Kegelaers

Het was super

Uw beoordeling :

De kinderen hebben genoten Voor herhaling vatbaar

Maaike

Top! De moeite waard!

Uw beoordeling :

Mijn dochter van 18 en haar vrienden en vriendinnen (met beperking) hebben hier zo ontzettend van genoten. Het ontroerde ons om dat te zien. Prachtige momenten! Er zal nog lang gepraat worden over... Mijn dochter van 18 en haar vrienden en vriendinnen (met beperking) hebben hier zo ontzettend van genoten. Het ontroerde ons om dat te zien. Prachtige momenten! Er zal nog lang gepraat worden over Mr. Creezy! Geweldig hoe hij iedereen aan het lachen kreeg. De goochelshow was top!En de ballonnen in alle kleuren en vormen maakten de hele show compleet. Mr.Creezy toverde een lach op het gezicht van elk kind. Dank je wel voor de grote inzet! Vele groetjes uit Zottegem.

Xandrine Becuwe

Een hele leuke ervaring voor de kids!!

Uw beoordeling :

Heel vriendelijk, grappig en entertainend. Kids (jong en ouder) vonden het echt leuk! De ballonnen waren ook een mega succes!!

Nicole Van Der Aa

Fantastisch

Uw beoordeling :

Onze kindjes hebben genoten . Een groot feest .

Elise Desmet

Vanaf het begin mee in de show

Uw beoordeling :

Prachtig hoe alle kids genoten, lachten en meededen met de show!! Spontane acts met leuke vibe. We waren erg tevreden en de jarige van 6 ook hoor.