Nicole Van Der Aa

Fantastisch

Uw beoordeling :

Onze kindjes hebben genoten . Een groot feest .

Elise Desmet

Vanaf het begin mee in de show

Uw beoordeling :

Prachtig hoe alle kids genoten, lachten en meededen met de show!! Spontane acts met leuke vibe. We waren erg tevreden en de jarige van 6 ook hoor.

Kim Schmitz

Een echte meerwaarde voor het communiefeest

Uw beoordeling :

De kinderen op het communiefeest waren vanaf minuut 1 mee. Onze zoon vond het fantastisch. Hij heeft zich enorm geamuseerd. Het ene moment gierde hij het uit, het andere moment was hij stom... De kinderen op het communiefeest waren vanaf minuut 1 mee. Onze zoon vond het fantastisch. Hij heeft zich enorm geamuseerd. Het ene moment gierde hij het uit, het andere moment was hij stom verbaasd. Het was echt een super ervaring waar hij nog lang over nagepraat heeft!

Veerle Van Linden

Het was heel leuk!

Uw beoordeling :

Kinderen hebben genoten van het begin tot het einde! Het was een gevarieerde leeftijdsgroep maar alle kids hebben geboeid blijven kijken en er werd heel veel gelachen. Top!

Sindy Demircan

Top show en enthousiasme alom bij de kinderen!

Uw beoordeling :

Amusement ten top voor feestjes!

Stichting Oranjecomité Bavel

Kevin is een toegevoegde waarde op jouw evenement!

Uw beoordeling :

Ik zou Kevin zeker aanbevelen, bij ons was hij aanwezig tijdens Koningsdag! Vanaf het moment dat hij begon tot aan het einde hebben de kinderen in de rij gestaan! Mede dankzij Kevin was onze dag een... Ik zou Kevin zeker aanbevelen, bij ons was hij aanwezig tijdens Koningsdag! Vanaf het moment dat hij begon tot aan het einde hebben de kinderen in de rij gestaan! Mede dankzij Kevin was onze dag een succes!

Marleen De Maeyer

ZEER LEUK VOOR AL DE KINDEREN WAS GEWOON TOP.

Uw beoordeling :

Ik als Omi van mijne lieve schat Milan mijn kleinzoon vond het gewoon toppie ik zelf en gans de familie hebben er ook zo van genoten . Hij spreekt er nog over en vond het leukste van zijne dag.... Ik als Omi van mijne lieve schat Milan mijn kleinzoon vond het gewoon toppie ik zelf en gans de familie hebben er ook zo van genoten . Hij spreekt er nog over en vond het leukste van zijne dag. DANKJEWEL KEVIN

Gemeente Willebroek

Formidabel!

Uw beoordeling :

Wij boekten Mr Creezy's ballonanimatie voor onze Buitenspeeldag en wat een succes! De aanschuif was significant, het aantal blije gezichtjes nog significanter! Dankjewel voor de leuke dag!

Provincie Oost-vlaanderen

Altijd een meerwaarde voor jouw event!

Uw beoordeling :

Twee enthousiaste ballonnenclowns die perfect aanvoelen wat de organisator wenst en die weten hoe de kindjes blij te maken :-)

Aysegul Kerman

Aangename en rustgevende stem

Uw beoordeling :

Omdat de toeschouwers jonge kinderen waren,is de aanpak van de animatie aangepast en dit is zeer positief ervaren.