Opmaak en snelheid rapportage
Snelheid van de afspraak
Deskundigheid inspecteur

DBM Alkmaar

Snel, accuraat en betrokken. Dit alles op persoonlijk en ongedwongen manier.
Wij werken graag samen met Keuringsdienst voor Wonen en kunnen dit iedereen aanraden.

Netjes en goed geholpen. Informatie vooraf duidelijk.

Inwoner Naarden

Op korte termijn kon er een goede vakkundige vloerinspectie uitgevoerd worden. Met kennis van zaken weten wij wat nu welke zwam er in de kruipruimte zit en waar. Tevens zijn de herstelkosten... Op korte termijn kon er een goede vakkundige vloerinspectie uitgevoerd worden. Met kennis van zaken weten wij wat nu welke zwam er in de kruipruimte zit en waar. Tevens zijn de herstelkosten inzichtelijk gemaakt. Wij zijn zeer tevreden.

Mark

Keuring was vluchtig, niet grondig en eindrapport is een aanfluiting

Keuring was vluchtig, niet grondig en eindrapport is een aanfluiting

Grootste aankoop van je leven wil je grondig laten gebeuren, inschakelen van een onafhankelijke inspecteur lijkt op z’n plaats. Een meer/minderlijst en bouwtekening werd vooraf en tijdens niet om gevraagd. De nieuwbouw woning met inspecteur en aannemer doorgelopen, vluchtige inspectie op alle gronden. De inspecteur gaf weliswaar een aantal nuttige aanwijzingen waar op te letten na in gebruik name, ik had echter gehoopt dat deze suggesties en conclusies in een eindrapportage naar voren zouden komen. Deze rapportage kwam binnen een paar uur en is slechts een standaard formulier waar slechts één regeltje aan stond toegevoegd over een issue waar ik zelf nota bene mee was gekomen. Deze hele keuring komt over als veel afspraken inplannen en snel afwerken zonder enige nazorg. Na telefonische feedback heeft men aangegeven wellicht in de toekomst er iets mee te doen maar men kon voor mijn keuring niets meer betekenen, dat zijn mooie woorden maar weinig daden. De inspecteur heeft mondeling weliswaar een paar tips gegeven maar de toegevoegde waarde van deze hele inspectie vond ik matig. Al met al een ontevreden resultaat.

Keuring was zeer snel, niet grondig en was nalatig

Robin

Niet erg goed. Meeste punten die er met het huis mis waren moesten wij zelf bij de inspecteur aandragen. Bijvoorbeeld een lekkende radiator. Verdwenen dakpannen zijn in zijn geheel niet door de... Niet erg goed. Meeste punten die er met het huis mis waren moesten wij zelf bij de inspecteur aandragen. Bijvoorbeeld een lekkende radiator. Verdwenen dakpannen zijn in zijn geheel niet door de inspecteur opgevallen. Meneer was overigens ook te laat. Al met al weggooid geld. De inspecteur gaf wel wat nuttige tips maar dat vond ik geen 200€ waard. Wij moesten ook een lijst meenemen van alle opties hier heeft de inspecteur niet eens in gekeken. Wij moesten zelf maar aangeven waar we het meerwerk hadden genomen.

Reactie Keuringsdienst voor Wonen:

Allereerst vervelend om te horen dat u niet te vrede bent. Graag reageren wij op uw review/feedback;
De inspecteur heeft alle punten gecontroleerd wat er gecontroleerd dient te worden bij een opleverkeuring. Het kan zijn, dat u zelf eerder iets opvalt dan dat de inspecteur daar heeft geconstateerd.
Helaas was het die dag erg onstuimig weer en was dat een onvoorziene omstandigheid, waardoor de inspecteur iets te laat was.
De meer en minder werklijst wordt altijd op locatie doorgenomen tijdens de oplevering, als de inspecteur met de klanten door de woning doorloopt.
U ontvangt achteraf eerst de rapportage van ons per email en daarna ontvangt u ook de factuur per email.
Al met al vinden wij het erg vervelend dat uw ervaring niet is geweest, zoals wij dat willen voor onze klanten.
Team Keuringsdienst voor Wonen

Lotte

Er kon snel afspraak gemaakt worden voor keuring, goede ervaring, nauwkeurige keuring

Keurig en snel geholpen

Goede communicatie en informatie op de website. Snelle reactie op mail en rapportage binnen een dag in de mail.