Opmaak en snelheid rapportage
Snelheid van de afspraak
Deskundigheid inspecteur

Harald Missal

Prima afhandeling van de bouwtechnische keuring van ons aanstaande nieuwe huis. Administratief wel wat foutjes gemaakt, dus dat kan beter.

Very patience and professional

GJ van Zadelhoff

Goed. Duidelijk wat zij leveren. Een fijne inspecteur die zeker zijn mannetje stond.

Erwin

Zeer goed, afspraak maken en afstemming met de makelaar ging goed, stipt op tijd aanwezig, zeer kundige en grondige keuring. Er werd gestructureerd en zorgvuldig gewerkt, overal zijn foto's van... Zeer goed, afspraak maken en afstemming met de makelaar ging goed, stipt op tijd aanwezig, zeer kundige en grondige keuring. Er werd gestructureerd en zorgvuldig gewerkt, overal zijn foto's van gemaakt en er was mogelijkheid om vragen te stellen. Tijdens de keuring werden er wat dingen aangewezen en na afloop kreeg ik mondeling de eerste indrukken te horen. De gemaakte foto's zijn na afloop samen met alle bevindingen verwerkt in een duidelijk rapport. Donderdagochtend is de keuring gedaan, vrijdag, begin van de avond had ik het uitgewerkte rapport in de mail. De factuur was makkelijk direct te betalen via iDeal en exact volgens de afgesproken prijs. Absolute aanrader voor iedereen die een woning koopt en goede keuring wil laten doen.

Uitstekend. Snelle afspraak, keurige afwijkeling en professionele rapportage. Snel opgeleverd en ook de tekening is vakwerk.

Patrick Vonk

Na aanmelding via de website geen gehoor, drie werkdagen later zelf telefonisch contact opgenomen voor een afspraak, tijdens het maken van de afspraak zelf aan moeten geven of het adres van het te... Na aanmelding via de website geen gehoor, drie werkdagen later zelf telefonisch contact opgenomen voor een afspraak, tijdens het maken van de afspraak zelf aan moeten geven of het adres van het te keuren pand niet handig is om te weten en zelf aan moeten geven of het daarbij ook niet handig is de gegevens van de verkopende makelaar te vragen, tijdens (oppervlakkige) keuring de keurder zelf moeten wijzen op een aantal punten, na vervolgens weer drie werkdagen nog geen rapport, weer telefonisch contact opgenomen, vervolgens eerst de factuur ontvangen en daarna het rapport... Rapport geeft een zeer globale omschrijving en komt zelfs op een aantal punten niet overeen met waar de keurder ons tijdens de keuring op heeft gewezen. Kortom, op alle fronten niet tevreden!

Voor het geld vond ik het de inspectie niet waard. De inspecteur liep er vrij makkelijk doorheen. Tuurlijk kregen wij wel tips waar wij wat mee konden maar via de aannemer en in de gebruiks... Voor het geld vond ik het de inspectie niet waard. De inspecteur liep er vrij makkelijk doorheen. Tuurlijk kregen wij wel tips waar wij wat mee konden maar via de aannemer en in de gebruiks aanwijzingen konden wij dit ook lezen.
En het is een inspectie waar gebreken geconstateerd worden.
Uiteraard word er een rapport gemaakt wat beiden opstellen en 3 man zien meer als 1 een inspectie is wel nodig geweest. Maar vind het de 200 euro niet waard.

Cor Krelekamp

Goede snelle service, kwaliteit en uitgebreid rapport

Cor krekamp

Goed en professioneel