Opmaak en snelheid rapportage
Snelheid van de afspraak
Deskundigheid inspecteur

S. Maghsoudian

Ik vind dat deze bedrijf zijn diensten NIET goed doet. Wat ze wel heel snel aan jouw toesturen is de REKENING.
dus GEEN AANRADER!!!

Reactie Keuringsdienst voor Wonen:

Keuringsdienst voor wonen heeft kwaliteit en klantvriendelijkheid erg hoog in het vaandel staan.
Wij vinden het spijtig dat onze dienst zo ervaren heeft.
Na contact met u te hebben opgenomen...
Wij vinden het spijtig dat onze dienst zo ervaren heeft.
Na contact met u te hebben opgenomen en gekeken naar een oplossing, bieden wij bij dezen onze welgemeende excuses nogmaals aan.
Wij hechten veel waarde aan een goede relatie met onze klanten en hopen op uw begrip.
Team Keuringsdienst voor Wonen

Maarten Koenis en Jeanine Garmers

De heer Van der Klein heeft recent tweemaal een bouwkundig rapport voor een woning voor ons opgemaakt. Beide keren was de inspectie heel grondig en de rapportage snel en compleet. Bovendien gaf de... De heer Van der Klein heeft recent tweemaal een bouwkundig rapport voor een woning voor ons opgemaakt. Beide keren was de inspectie heel grondig en de rapportage snel en compleet. Bovendien gaf de heer Van der Klein nog enkele nuttige en praktische tips. Wij zijn zeer tevreden.

Reactie Keuringsdienst voor Wonen:

Bedankt voor de positieve review!
Het team van Keuringsdienst voor Wonen wenst u heel veel woonplezier.

Bouwkundige keuring ivm aankoop woning, geregeld via makelaar

Geïnteresseerd, professioneel, vriendelijk.

Reactie Keuringsdienst voor Wonen:

Bedank voor de positieve review! Wij wensen jullie veel woonplezier in de mogelijke nieuwe woning.
Keuringsdienst voor Wonen

VvE Landgoed Nieuw Cruysbergen I

Snel en prettig geholpen

Prima! KvW neemt de tijd om de hele woning door te lopen en vind mankementen die ik zelf niet gevonden zou hebben. Ze hebben zich ook vantevoren ingelezen op meer-minderwerk en andere documentatie.

Ik kreeg tijdens de oplevering meer uitleg hoe de technische installaties werken (CV, WTW) en hoe ik mijn huis wel/niet zou moeten afwerken.

De keuringsmeester ging mijn inziens te...

De keuringsmeester ging mijn inziens te weinig in op de technische keuring van het huis. Dat vond ik erg jammer en in mijn geval van weinig meerwaarde. Gemiddeld hadden de woningen in mijn rij meer opleverpunten, dan ik (Had er namelijk 0).

Reactie Keuringsdienst voor Wonen:

Allereerst vervelend dat u onze dienstverlening zo heeft ervaren. Wij hebben contact met u gehad en op locatie de situatie beoordeeld. Samen zijn wij tot de conclusie gekomen dat de uitgevoerde... Allereerst vervelend dat u onze dienstverlening zo heeft ervaren. Wij hebben contact met u gehad en op locatie de situatie beoordeeld. Samen zijn wij tot de conclusie gekomen dat de uitgevoerde inspectie goed is uitgevoerd en er vanuit u een andere verwachting is ontstaan. Dit hebben wij naar elkaar uitgesproken en zijn wij goed uit elkaar gegaan.
Wij wensen u veel woonplezier!
Groet,
Team Keuringsdienst voor Wonen

Hierbij graag met een persoonlijk bedankje voor Dhr. Sven van der Klein.
Voor het prettig contact en deskundig onderzoek.

Leo Doves