Opmaak en snelheid rapportage
Deskundigheid inspecteur

Hotel jan van scorel

Werken voortvarend en kundig

Ivan Vermeulen

Uitstekend.niks op aan te merken

Viola Viszmeg

We hebben heel snel een afspraak in kunnen plannen wat heel fijn was. De inspecteur kwam heel kundig over en heeft ons tijdens de inspectie heel wat nuttig informatie verteld.

De...

De rapport is heel erg standaard. Er zijn in ons geval maar ongeveer 6 zinnen bijgeschreven. De rest is standaard tekst en dat vind ik wel teleurstellend. Als de inspecteur alles op de rapport had gezet wat hij ons had verteld dan was het echt een persoonlijk rapport geweest en geen standaard

Reactie Keuringsdienst voor Wonen:

Allereerst bedankt voor uw reactie en uw positieve feedback over de kundigheid van onze inspecteur!
Uw feedback over de rapportage klopt. Wij werken met gestandaardiseerde teksten die wij toepassen op het type woning, gebrek of onderhoudsniveau. Waar nodig passen wij gepersonaliseerde teksten toe om iets uit te leggen, te verduidelijken of een specifiek probleem te vermelden. Uit eindelijk gaat het erom dat alle gebreken, condities en herstellingen met bijbehorende prijzen worden benoemd.
Wij wens u veel woonplezier in uw nieuwe woning en bedankt voor het invullen van de enquête.
Keuringsdienst voor Wonen

Zeer tevreden, flexibel in het maken van afspraken, veel expertise, erg netjes geholpen

erik theeuwes - HMSHost

Zeer geode ervaring. Snelle reactive, goede service, kundig advise en scherpe prijs!

Reactie Keuringsdienst voor Wonen:

Bedankt voor uw positieve review!

Reinier

Komen hun afspraak keurig na,Sven heeft alles voor zover mogelijk,bekeken en foto,s gemaakt en daar kwam een
duidelijk en goed rapport uit.
Dit voorkwam voor ons een verkeerde koop,met...
duidelijk en goed rapport uit.
Dit voorkwam voor ons een verkeerde koop,met de nodige hoge kosten

Irene

Zeer tevreden. De inspecteur kon op zeer korte termijn de inspectie verrichten en de rapportage was binnen 1,5 dag na inspectie in ons bezit. De inspecteur nam de tijd om alles goed te bezien.... Zeer tevreden. De inspecteur kon op zeer korte termijn de inspectie verrichten en de rapportage was binnen 1,5 dag na inspectie in ons bezit. De inspecteur nam de tijd om alles goed te bezien. Tevens konden we vragen stellen waar we ook duidelijk antwoord op kregen. Het geheel heeft ons erg geholpen bij de aanschaf van ons nieuwe huis.

Wilmink

Snelle communicatie, nette keuring en uitgebreid rapport. Zeer tevreden!

Richelle

Ik kon op hele korte termijn een afspraak maken en ontving binnen een paar dagen een keurige rapportage. Zeker aan te raden.

Oké

Reactie Keuringsdienst voor Wonen:

Bedankt voor het schrijven van de review! Wij hebben telefonisch contact gehad en besproken hoe de dienstverlening is ervaren, hierdoor kunnen wij de dienstverlening verbeteren.
Met vriendelijke...
Keuringsdienst voor Wonen