Opmaak en snelheid rapportage
Snelheid van de afspraak
Deskundigheid inspecteur

Onze ervaring is zeer positief. Met name hoe de klant te woord wordt gestaan en volgens mij deskundig (ben dit zelf niet :)

Perfect! Goed bereikbaar, gelijk iemand aan de telefoon die je kan helpen (geen telefoniste die niks kan/mag of een keuzemenu). Inspecteur op tijd, vriendelijk en deskundig. Rapport volgende morgen... Perfect! Goed bereikbaar, gelijk iemand aan de telefoon die je kan helpen (geen telefoniste die niks kan/mag of een keuzemenu). Inspecteur op tijd, vriendelijk en deskundig. Rapport volgende morgen in de mail. Dank!

R. Omar

Uitstekend werk verricht door uw medewerker.

Ik heb Keuringsdienst voor wonen ingehuurd om mijn nieuwbouwwoning te controleren bij de oplevering. Er kwamen zoveel punten naar voren die ik zelf nooit zou checken. Ook de uitleg bij sommige... Ik heb Keuringsdienst voor wonen ingehuurd om mijn nieuwbouwwoning te controleren bij de oplevering. Er kwamen zoveel punten naar voren die ik zelf nooit zou checken. Ook de uitleg bij sommige onderdelen was heel deskundig en vooral nuttig.

Saskia Scarfi - de Koning

Oprecht top. Vooral de dame aan de telefoon bij het regelen denkt super mee en schakelt snel. Ook de keurder was enorm aardig en legde eea goed uit. Alleen maar positief over dit bedrijf.

Goede ervaring. Afspraak eenvoudig en snel gemaakt.
Zeer aardige, behulpzame en kundige “inspecteur” die keurig op tijd was en ook de nodige nuttige tips heeft gegeven. Een aanrader.

Wij zijn erg tevreden over de uitgevoerde keuring van ons nieuwe huis.

Contact via mail liep goed en was duidelijk.

Daniëlle Voestermans

Heel goed! Professioneel en heel veel goede bruikbare tips gekregen!

Op korte termijn kon er al een afspraak gemaakt worden. Alles werd duidelijk uitgelegd! Rapport was dezelfde dag nog in ons bezit.