Opmaak en snelheid rapportage
Snelheid van de afspraak
Deskundigheid inspecteur

Robin

Niet erg goed. Meeste punten die er met het huis mis waren moesten wij zelf bij de inspecteur aandragen. Bijvoorbeeld een lekkende radiator. Verdwenen dakpannen zijn in zijn geheel niet door de inspecteur opgevallen. Meneer was overigens ook te laat. Al met al weggooid geld. De inspecteur gaf wel wat nuttige tips maar dat vond ik geen 200€ waard. Wij moesten ook een lijst meenemen van alle opties hier heeft de inspecteur niet eens in gekeken. Wij moesten zelf maar aangeven waar we het meerwerk hadden genomen.

Reactie Keuringsdienst voor Wonen:

Allereerst vervelend om te horen dat u niet te vrede bent. Graag reageren wij op uw review/feedback;
De inspecteur heeft alle punten gecontroleerd wat er gecontroleerd dient te worden bij een opleverkeuring. Het kan zijn, dat u zelf eerder iets opvalt dan dat de inspecteur daar heeft geconstateerd.
Helaas was het die dag erg onstuimig weer en was dat een onvoorziene omstandigheid, waardoor de inspecteur iets te laat was.
De meer en minder werklijst wordt altijd op locatie doorgenomen tijdens de oplevering, als de inspecteur met de klanten door de woning doorloopt.
U ontvangt achteraf eerst de rapportage van ons per email en daarna ontvangt u ook de factuur per email.
Al met al vinden wij het erg vervelend dat uw ervaring niet is geweest, zoals wij dat willen voor onze klanten.
Team Keuringsdienst voor Wonen

Score voor Keuringsdienst voor Wonen: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee