Opmaak en snelheid rapportage
Snelheid van de afspraak
Deskundigheid inspecteur

ikram

Dhr. Vos heeft de bouwkundige keuring gedaan voor mijn nieuwbouw appartement. Hij is vriendelijke, professioneel en nam ruim de tijd om alle onderdelen van de woning na te lopen.

Tijs

Zeer snelle service die gekoppeld is aan kwaliteit. Dankzij een netjes bouwrapport en een keurder met die kennis heeft van zaken hebben wij een waardige prijs betaalt voor onze nieuwe bestaande... Zeer snelle service die gekoppeld is aan kwaliteit. Dankzij een netjes bouwrapport en een keurder met die kennis heeft van zaken hebben wij een waardige prijs betaalt voor onze nieuwe bestaande woning.

Sven van der Klein was bij ons thuis voor een onderzoek. Hij was vriendelijk, deskundig en op tijd en leverde zeer snel zijn rapportage, die inhoudelijk compleet en nuttig is. Top!

Lennert

Wij hebben voor de oplevering onze nieuwbouwwoning een bouwkundig inspecteur van de Keuringsdienst van Wonen ingehuurd. In ons geval was de inspecteur de heer Schenk. De heer Schenk is... Wij hebben voor de oplevering onze nieuwbouwwoning een bouwkundig inspecteur van de Keuringsdienst van Wonen ingehuurd. In ons geval was de inspecteur de heer Schenk. De heer Schenk is professioneel, vriendelijk en messcherp in zijn observaties en bevindingen. Tijdens de oplevering merkte hij tal van grote en kleine punten op die wij zelf nooit gezien zou hebben. Hij neemt de tijd om uit te leggen waar hij op let, waarom hij op bepaalde dingen let en geeft tips die ons in de toekomst kunnen helpen bij het gebruik en onderhoud van ons huis. Al met al zijn we zeer, zeer tevreden over de heer Schenk van de Keuringsdienst voor Wonen. Mede dankzij hem kunnen we met een gerust gevoel onze woning betrekken.

Nathalie

Positief. Goedkoopste die ik kon vinden. Donderdag gebeld voor een afspraak, eerstvolgende dinsdag kon dat al. Keuringsrapport dezelfde dag nog binnen. Ideaal!

S.Mangre

Keuringdienst voor wonen heeft meer dan goed werk geleverd. Ik wil met name Sven van der Klein graag alle lof toezwaaien voor zijn professionaliteit, deskundigheid en kennis die hij geleverd heeft... Keuringdienst voor wonen heeft meer dan goed werk geleverd. Ik wil met name Sven van der Klein graag alle lof toezwaaien voor zijn professionaliteit, deskundigheid en kennis die hij geleverd heeft tijdens de bouwkundige inspectie van ons nieuwbouwhuis. Sven van der Klein nogmaals bedankt voor de goede service!

Rene Bieman

Wat een fijn bedrijf, de communicatie is helder en service uitmuntend.

Prima, correct snel en zakelijk, heel fijn!

Ik ben zeer tevreden. De keuring verliep zeer professioneel. Ik kreeg veel tips een duidelijke en uitvoerige rapportage, dat bovendien erg snel klaar was. Heel hartelijk dank!