Opmaak en snelheid rapportage
Snelheid van de afspraak
Deskundigheid inspecteur

Mark

Keuring was vluchtig, niet grondig en eindrapport is een aanfluiting

Grootste aankoop van je leven wil je grondig laten gebeuren, inschakelen van een onafhankelijke inspecteur lijkt op z’n plaats. Een meer/minderlijst en bouwtekening werd vooraf en tijdens niet om gevraagd. De nieuwbouw woning met inspecteur en aannemer doorgelopen, vluchtige inspectie op alle gronden. De inspecteur gaf weliswaar een aantal nuttige aanwijzingen waar op te letten na in gebruik name, ik had echter gehoopt dat deze suggesties en conclusies in een eindrapportage naar voren zouden komen. Deze rapportage kwam binnen een paar uur en is slechts een standaard formulier waar slechts één regeltje aan stond toegevoegd over een issue waar ik zelf nota bene mee was gekomen. Deze hele keuring komt over als veel afspraken inplannen en snel afwerken zonder enige nazorg. Na telefonische feedback heeft men aangegeven wellicht in de toekomst er iets mee te doen maar men kon voor mijn keuring niets meer betekenen, dat zijn mooie woorden maar weinig daden. De inspecteur heeft mondeling weliswaar een paar tips gegeven maar de toegevoegde waarde van deze hele inspectie vond ik matig. Al met al een ontevreden resultaat.

Score voor Keuringsdienst voor Wonen: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee