9.7/10

Mark

Wat een verademing dit bedrijf. Keukentotaalshop doet wat ze belooft. Deskundig, vriendelijk en netjes. Marcel, je hebt er een klant bij!

Uitstekende service

alerte communicatie,geheel conform wensen uitgevoerde installatie

Marcel heeft bij ons een quooker geïnstalleerd. Hij verstaat zijn vak goed en neemt de tijd om zaken uit te leggen.

Dat wat ik nodig had, kon ik makkelijk vinden. Ook de gegeven informatie was helder en overzichtelijk.

Ruud

Vakkundige installatie, inclusief aanpassing van de bestaande installatie om de Quooker goed aan te kunnen sluiten. Zeer onder de indruk!

Marc van Kessel

Super goede ervaring! Goede levering op tijd flexibel inspelen op de situatie ter plekken. Zelfs nog een reparatie aan een defecte afviel. Helemaal top! Monteur fijn vent om in huis te hebben.

Goede website, fijne service

Helemaal top

Bruggeman

Snel en goede dienstverlening

Snelle levering en juiste informatie

Zeer goed

Nvt

Nvt

Van Berlo

Marcel heeft alles zorgvuldig geïnstalleerd en het gebruik uitgelegd. Wij hadden geen standaard aanrechtblad en het heeft hem heel wat extra werk bezorgd de cooker te instaleren. Desalniettemin...

Zorgvuldige en vakkundige installatie.

Nee, uitstekend zo!

F.R.P. Beil

Wij hebben zeer goede ervaring met dit bedrijf, diverse telefonische contacten gehad die zeer goed verliepen en ik de informatie kreeg die ik nodig had. Het maken van een afspraak om onze Quooker te...

De Quooker installatie verliep zeer goed er werd netjes gewerkt en de monteur was een zeer klantgerichte man en hij gaf ook prima voorlichting na de installatie.
Ik zou dit bedrijf bij een ieder aanbevelen.

Ik zou het niet weten, we waren zeer tevreden.