9.7/10
9.5/10

M.Pachon

Keurig en meedenkend!

Henrie

Ik had een verlengset besteld bij de keukentotaalshop.Helaas was dit niet de juiste onderdeel (verkeerd besteld)nadat ik een telefoontje had gepleegd was dit supersnel opgelost.de volgende dag was...

Vriendelijke behandeling aan de telefoon met de juiste kennis

Coenen

Excellent. Niet alleen levering volgende dag, maar inclusief installatie van de Quooker.
En niet zo maar een installatie!
Een buitengewooncreative aanpassing waarbij een loze ruimte diep...

Buitengewoon snel en met veel verstand van zaken geinstalleerd. Creatief voorkomen dat er onnodig ruimte beslag was

Vooral zorgen dat het zo goed blijft!

Doaitse en Agnes Swierstra

Geweldige service. Snel geleverd en keurig gemonteerd. En passant werden ook wat andere kleine klusjes meegenomen in de keuken en een oude close-in boiler gedemonteerd die in een heel ander kastje...

Heldere website, snelle levering en montage, uitstekende bijkomende service.

Geen. Tja, of je moet van elke kraan een reserve exemplaar meenemen, maar dat is misschien wat veel gevraagd.

Goed bereikbaar en flexibel. Vakkundig geïnstalleerd. Wij zijn blij met de keuze voor dit bedrijf.
Geen rommel ba afloop.

Prijs in combinatie met installatie was een belangrijke pre. De verwachtingen zijn volledig waargemaakt.

Richard

Goede ervaring. Goede communicatie met betrekking tot maken van afspraak.

Uitstekend

klantgericht en hulpvaardig

S. Lim

Goede prijs voor prima product. Vakkundige monteur. We zijn erg blij met de nieuwe Quooker en plaatsing.

Laagste prijs
Prima montage

Bert Jongepier

Vlotte no noncence bedrijf. Denken mee. Snelle correcte afhandeling. Ondanks eigen fout van verkeerd huisnummer op afleveradres komt alles goed.

Aangeschaft filter bleek niet te passen op afzuigkap. Keukenshop zoekt oplossing en stuurt dat snel na.