9.7/10
9.5/10

Bert Jongepier

Vlotte no noncence bedrijf. Denken mee. Snelle correcte afhandeling. Ondanks eigen fout van verkeerd huisnummer op afleveradres komt alles goed.

Aangeschaft filter bleek niet te passen op afzuigkap. Keukenshop zoekt oplossing en stuurt dat snel na.

Tom

Zeer goed

Zeer net gewerkt

is al Top

Ron - Beegden

Het bedrijf heeft een Quooker kraan geinstalleerd bij ons. Alles top geregeld, van telefonisch concact vooraf, tot de montage aan huis.

Verstand van zaken, punctueel, werkplek wordt netjes opgeruimd.

We hadden net onze oprit opnieuw bestraat en alles lag vol zand. De monteur heeft zonder te vragen zijn schoenen uitgedaan. Het zijn dat soort details die het verschil maken!

Geen!

Martijn

Uitstekende service, vooraf betaald voor product en installatie, correcte prijs en klantvriendelijk. Zo hoort het!

Goede prijs voor product en installatie.
Klantvriendelijk.
No nonsense.

We kregen het product binnen per post, daarna nog een afspraak moeten maken voor montage.
Had natuurlijk in één keer gekund, maar prima opgelost.

Mark

Wat een verademing dit bedrijf. Keukentotaalshop doet wat ze belooft. Deskundig, vriendelijk en netjes. Marcel, je hebt er een klant bij!

Uitstekende service

alerte communicatie,geheel conform wensen uitgevoerde installatie

Marcel heeft bij ons een quooker geïnstalleerd. Hij verstaat zijn vak goed en neemt de tijd om zaken uit te leggen.

Dat wat ik nodig had, kon ik makkelijk vinden. Ook de gegeven informatie was helder en overzichtelijk.

Ruud

Vakkundige installatie, inclusief aanpassing van de bestaande installatie om de Quooker goed aan te kunnen sluiten. Zeer onder de indruk!

Marc van Kessel

Super goede ervaring! Goede levering op tijd flexibel inspelen op de situatie ter plekken. Zelfs nog een reparatie aan een defecte afviel. Helemaal top! Monteur fijn vent om in huis te hebben.

Goede website, fijne service

Helemaal top