9.7/10
9.5/10

Snelle levering tegen goede prijzen. Monteur meegeleverd

Bereikbaarheid ook op zaterdag

monteur wist bij maken afspraak niet dat hij de quooker mee moest nemen maar dacht dat deze bij ons zou worden afgeleverd.

hans s

Ruime keuze, grootse service en scherpe prijsstelling. Erg tevreden dus.

snel en goed

Maarten

Uitstekende service en snelle levering

Bijzonder goede service. Ik had per ongeluk een verkeerde uitvoering besteld. Was geen probleem. Binnen 2 dagen stond er een koerier op de stoep om het om te ruilen. Zonder extra kosten! Dat is pas service!!!!!

v. Loon

Overzichtelijk, snel, transparant en duidelijk.

Snelle afhandeling van de order.

R.van Apeldoorn

Zeer goed. score 9

Werd persoonlijk geholpen ,en een van de medewerkers woonde in Didam en kwam de bestelde kraan persoonlijk thuis brengen. score 9

Koelkasten en diepvriezers wat meer uit breiden score 8

Snelle reactie per mail, snel gebeld door installateur, afspraak op korte termijn en top service tijdens installatie.

Meedenken in oplossingen! Netheid, correctheid!

Jerry Israels

Bijzonder goede service. Snelle reactie en vriendelijk. Wij hebben een Quooker besteld en na overleg was het geen probleem dat wij hem in eerste instantie zelf probeerde te installeren. Mochten wij...

Levert en doet wat ze zeggen. Ook de reactie tijd op de mail is heel snel. Vanochtend een vraag gesteld en binnen één uur een reactie.

De site is heel overzichtelijk, want niet overal bieden ze een stroomverdeler aan. Dit is een stekkerdoos(origineel van Quooker) die zorgt dat er geen groepen uitklappen. De Quooker vraagt 1600watt en icm een oude vaatwasser kan dit teveel zijn voor één groep. Omdat ik geen risico wil lopen en deze maar een paar tientjes kost aangeschaft.

Ondanks dat we er geen gebruik van hebben gemaakt, waren zij qua installatie verreweg het goedkoopste.

Het leveren van de koppeling, stukje koper pijp en teflon tape was heel handig geweest. Of jullie aan aftersales doen weet ik niet, maar je kunt altijd een mail sturen om te vragen of iets bevalt?

Misschien wat video's op de site? Dat je zelf een Quooker uit pakt/ installeert?

Dave

Gewoon niks op aan te merken. Verliep uiterst prettig en de quooker is naar behoren geinstalleerd

Bas Avis

Super ervaring. Fijn n onlinewinkel met service. Mn product was fout bezorgd bij n huis dat was afgebroken en zonder enig gemor gewoon nog n keer gestuurd. Als ik t product alsnog van de buur krijg...

Service. Product is prima maar is n standaard product dus kan je je niet mee onderscheiden.

Louis Martin

Snelle levering. Op afspraak montage. Komt de afspraken na

Correct product optijd en snel geleverd