9.5/10

Gerard

Gewoon erg goed. Correct te woord gestaan voor de aankoop. Na bestelling werd ik keurig gevraagd wat voor mij een geschikt montagemoment zo zijn. Erg netjes en correct.

Montage verliep...

Kan zonodig ook kraangat boren of opboren. Alles materiaal direct bij zich.

Maakt zich sterk voor zijn klant om alles af te ronden en dat in 1 keer.

Duidelijke website, scherpe prijzen, goed bereikbaar via vele media voor vragen, adequate reacties. Kortom, prima bedrijf dat met grote compassie werkt.

Snelle montage tegen zeer redelijk tarief. Monteur wacht totdat de boiler van de Quooker kokend water levert om juiste werking vast te stellen en uitleg te kunnen geven. Prima!!

Tip: bij het plaatsen van een bestelling van een Quooker tijdens het bestelproces vragen of ook de montageservice gewenst is.
En aangeven dat bij gebruik van montageservice de Quooker door de monteur wordt meegebracht.

Chris

Bestelling en levering van Quooker Flex zeer snel en naar tevredenheid. Woensdag 16 november besteld en betaald, Maandag 21 november gemonteerd.

Julian Hartman

Fantastisch! Ik vind het jammer dat we momenteel niet meer te doen hebben in huis, anders zou ik meteen Marcel inschakelen van Keukentotaalshop!

goede info, vriendelijk, accuraat, punctueel, netjes werkend

Geen, het is meer dan prima zoals het is

smits

Zie onder

zie onder

nee

Top, reageert snel op offerte aanvraag. Belt keurig met advies en voor de afspraak. Nette montage. Zou het zeker aanbevelen

Persoonlijke reactie. Direct een belletje

Site is niet super maar dat isminder spannend. Mijn korte mailtje voor aanvraag werd direct opgepakt zoals het hoort.

jeroen veldhuis

Snel, duidelijk, op tijd.

Duidelijke website, binnen een week gemonteerd, goede en snelle montage, op tijd bij afspraak

Sabine de Raaf

Prettig, persoonlijk en snel. Echt fijn contact.

Erg klantgericht, vrolijk, snel, doortastend.

Mijn ervaring met dit bedrijf en de monteur Marcel is heel positief. Direct na bestelling van een Quooker een mailtje om afspraak te maken voor de installatie ervan. Telefonisch overlegd over dag en...

snelle levering, deskundig personeel en concurrerende prijzen.

n.v.t.

Vester

Bedrijf dat afspraken correct na komt

goed en prettig advies

Vond op internet de site lastig terug te vinden.
Mogelijk door mijn handelen.