9.5/10

Snelle reactie per mail, snel gebeld door installateur, afspraak op korte termijn en top service tijdens installatie.

Meedenken in oplossingen! Netheid, correctheid!

Jerry Israels

Bijzonder goede service. Snelle reactie en vriendelijk. Wij hebben een Quooker besteld en na overleg was het geen probleem dat wij hem in eerste instantie zelf probeerde te installeren. Mochten wij...

Levert en doet wat ze zeggen. Ook de reactie tijd op de mail is heel snel. Vanochtend een vraag gesteld en binnen één uur een reactie.

De site is heel overzichtelijk, want niet overal bieden ze een stroomverdeler aan. Dit is een stekkerdoos(origineel van Quooker) die zorgt dat er geen groepen uitklappen. De Quooker vraagt 1600watt en icm een oude vaatwasser kan dit teveel zijn voor één groep. Omdat ik geen risico wil lopen en deze maar een paar tientjes kost aangeschaft.

Ondanks dat we er geen gebruik van hebben gemaakt, waren zij qua installatie verreweg het goedkoopste.

Het leveren van de koppeling, stukje koper pijp en teflon tape was heel handig geweest. Of jullie aan aftersales doen weet ik niet, maar je kunt altijd een mail sturen om te vragen of iets bevalt?

Misschien wat video's op de site? Dat je zelf een Quooker uit pakt/ installeert?

Dave

Gewoon niks op aan te merken. Verliep uiterst prettig en de quooker is naar behoren geinstalleerd

Bas Avis

Super ervaring. Fijn n onlinewinkel met service. Mn product was fout bezorgd bij n huis dat was afgebroken en zonder enig gemor gewoon nog n keer gestuurd. Als ik t product alsnog van de buur krijg...

Service. Product is prima maar is n standaard product dus kan je je niet mee onderscheiden.

Louis Martin

Snelle levering. Op afspraak montage. Komt de afspraken na

Correct product optijd en snel geleverd

Liliana Eiting

Snelle service,telefonisch goed bereikbaar, vakkundig advies .

Groot gamma, goede verhoudingen prijs /kwaliteit

Luz

Snelle reactie in het weekend, snel afgehandeld, goede service.

Snelle reactie in het weekend, snel afgehandeld, goede service.

Nee, prima bedrijf, ga zo door.

Van der meer

Snel, keurig en volgens afspraak is product geleverd en geïnstalleerd. Kortom zeer tevreden

Netjes gewerkt

Wellicht verwijderd materiaal zelf afvoeren ipv de klant

Prima klantvriendelijk geen verbetering te bedenken

Goede prijs prestatie verhouding

Wilco

Supersnelle reactie op vraag via Whatsapp, proactief meedenken en vakkundige installatie van mijn Quooker Flex Combi.

- Vlotte communicatie
- Meedenken