9.7/10

Doaitse en Agnes Swierstra

Geweldige service. Snel geleverd en keurig gemonteerd. En passant werden ook wat andere kleine klusjes meegenomen in de keuken en een oude close-in boiler gedemonteerd die in een heel ander kastje...

Heldere website, snelle levering en montage, uitstekende bijkomende service.

Geen. Tja, of je moet van elke kraan een reserve exemplaar meenemen, maar dat is misschien wat veel gevraagd.

Goed bereikbaar en flexibel. Vakkundig geïnstalleerd. Wij zijn blij met de keuze voor dit bedrijf.
Geen rommel ba afloop.

Prijs in combinatie met installatie was een belangrijke pre. De verwachtingen zijn volledig waargemaakt.

Richard

Goede ervaring. Goede communicatie met betrekking tot maken van afspraak.

Uitstekend

klantgericht en hulpvaardig

S. Lim

Goede prijs voor prima product. Vakkundige monteur. We zijn erg blij met de nieuwe Quooker en plaatsing.

Laagste prijs
Prima montage

Bert Jongepier

Vlotte no noncence bedrijf. Denken mee. Snelle correcte afhandeling. Ondanks eigen fout van verkeerd huisnummer op afleveradres komt alles goed.

Aangeschaft filter bleek niet te passen op afzuigkap. Keukenshop zoekt oplossing en stuurt dat snel na.

Tom

Zeer goed

Zeer net gewerkt

is al Top

Ron - Beegden

Het bedrijf heeft een Quooker kraan geinstalleerd bij ons. Alles top geregeld, van telefonisch concact vooraf, tot de montage aan huis.

Verstand van zaken, punctueel, werkplek wordt netjes opgeruimd.

We hadden net onze oprit opnieuw bestraat en alles lag vol zand. De monteur heeft zonder te vragen zijn schoenen uitgedaan. Het zijn dat soort details die het verschil maken!

Geen!

Martijn

Uitstekende service, vooraf betaald voor product en installatie, correcte prijs en klantvriendelijk. Zo hoort het!

Goede prijs voor product en installatie.
Klantvriendelijk.
No nonsense.

We kregen het product binnen per post, daarna nog een afspraak moeten maken voor montage.
Had natuurlijk in één keer gekund, maar prima opgelost.