9.5/10

Mat Mulders

Dit is de 1e keer dat wij met dit bedrijf te maken krijgen.
Werden netjes behandeld,en zijn goed geholpen.

nee niet dat ik kanzeggen

Nee heb ik niet

Quooker zeer vakkundig en naar alle tevredenheid geplaatst.

Snelle levering en plaatsing.

Ik kan niets bedenken.

Frank

Hele snelle en uitgebreide hulp bij zowel bestelproces als oplevering.

Professioneel
Snelle reactie

Bij bestelling van Wuooker even op een rijtje wat de installateur nodig heeft zoals een beschikbaar stopcontact.

henk

Slechte ervaring met bestelling, het niet nakomen van betaalde bestelling in mei , heb al verschillende keren een bericht verstuurd maar ze laten niets van zich horen. al met al is het toch noch...

c a chavannes mazel

Dit was mijn eerste ervaring, en ik heb geen ervaring met andere keukenshops, dus ik schrijf wat aarzelend. Waar ik niet tevreden over ben is de installatie van de kraan. De kosten waren 139 euro,...

de mogelijkheid om kraan door ervaren installateur te laten doen vond ik een pluspunt

nee

Reactie Keukentotaalshops:

Beste Mevrouw, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met werkwijze van onze monteur., mijn excuses hiervoor. Graag zou ik bij u langskomen om alles alsnog voor u perfect in orde te maken zoals u dat van ons mag verwachten. Ik zal u persoonlijk benaderen om een afspraak hiervoor te maken. Uw mening is voor ons erg belangrijk, bedankt dat u even de tijd genomen hebt om deze review te schrijven.

Veldu

snelle reactie op vragen en supersnelle levering en installatie

kan niets bedenken

Jamie Hoogland

Goed!

Snelle reactie op mails, snelle levering en uitstekende montage.

R van Uffelen

Ik wilde vervanging van mijn quooker, kreeg direct contact en advies na sturen foto,s via whats app is order ontstaan en bestelling door contactpersoon gedaan
De levering met montage kon zeer...

Meedenken met de klant , geen advies van zo duur mogelijk verkopen maar geheel in het belang van de klant

Het afval zou je als service altijd mee kunnen nemen , het kon wel maar moest er naar vragen

Snelle antwoorden op gestelde vragen. Snelle levering en plaatsing van de Quooker. De plaatsing verliep ronduit deskundig en prettig.

Snelheid en plaatsing. Daarnaast prijstechnisch zeer aantrekkelijk.

Heb Quooker gekocht inclusief montage. Inhoudelijke vragen vooraf zijn duidelijk beantwoord. Ook was de afspraak snel gemaakt (nog dezelfde week!) en ik ben zeer tevreden over de afwerking en...

Zie boven