9.7/10
9.7/10
9.5/10

Via de site een quooker besteld, deze is binnen een week gemonteerd. Super deskundige monteur. Alles perfect uitgelegd.

Goed vakmanschap

Na goed mail en telefonisch contact, heb ik de bestelling geplaatst. En heeft Marcel de kraan en zeeppomp van Quooker geplaatst. Kan alleen maar zeggen netjes en niks negatiefs.

de Vries

Keurige website

De persoonlijke aanpak en in eigen beheer uitvoeren van de opdracht.

B.L.W. Visser BV

Snel en eenvoudig

overzichtelijk

Pim

Ouderwetse klantvriendelijkheid en service in een modern jasje !

Aantoonbare kennis, telefonisch bereikbaar voor vragen, nakomen van afspraken, geen verborgen kosten.

Erik

Onze ervaring is heel goed. Na het bestellen werd snel contact met ons opgenomen en een afspraak voor een paar dagen later ingepland. De montage door Marcel verliep soepel en vlot. Het is een hele...

Overzichtelijke website met duidelijke en complete informatie over de producten en montage. Alles verliep zoals het op de website is gepresenteerd. Marcel levert uitstekende service.

Geen!

G. Beukema

Zeer duidelijke contacten en scherpe prijs. Kraan werd binnen 1 week zeer professioneel en vakkundig geïnstalleerd.
Er werd rekening gehouden met onze wensen. Er werd zelfs een tweede model...

Communicatie, informatie, professioneel werken, gunstig geprijsd.

Aankoop van Quooker flex combi + montage

De prijs was zeer aantrekkelijk en er was gelijk montage mogelijk. Na een telefoontje was alles geregeld en ook nog eens binnen enkele dagen TOP.

Voor nu kan ik geen verbeterpunt noemen.

Ben voor 100% tevreden

Snelle reactie, goede informatie.

Lieke

Snelle levering en vakkundige installatie. Zeer zorgvuldig, goede uitleg en zeer tevreden.