9.8/10

Avital de Weerd

Marcel heeft bij ons de Quooker geplaatst. De kraan was met een uurtje verwisseld. We zijn enorm blij met onze Quooker

Heldere snelle communicatie en plaatsing!

Hennie van Houten

Zeer netjes en goed gemonteerd.
En al heel snel een afspraak kunnen plannen.

Netjes werken

Stijn

Snelle leveringsafspraak, duidelijke informatie, persoonlijke benadering, goede communicatie

- Snelle leveringsafspraak
- Duidelijke informatie
- Persoonlijke benadering
- Goede communicatie

RM

Uitstekend

vriendelijk, snelheid, prijs

creditcard wordt niet geaccepteerd (terwijl wordt aangegeven op de website)

Reactie Keukentotaalshop:

Beste RM, bedankt voor je review en feedback. We zijn idd pasgeleden gestopt met creditcard betalingen i.v.m. de hoge kosten hiervan. Ik ga de website laten aanpassen en de creditcard logo's laten... Beste RM, bedankt voor je review en feedback. We zijn idd pasgeleden gestopt met creditcard betalingen i.v.m. de hoge kosten hiervan. Ik ga de website laten aanpassen en de creditcard logo's laten verwijderen. Bedankt en veel plezier met de Quooker gewenst. Groet Marcel - Keukentotaalshop.nl

Sonja van Wieren

Aardige man en uitstekende service

Kennis van zaken, servicegericht, flexibel

Wil Rewinkel

Uitstekend

Levering en montage

Annemarie Van der Graaf

Gisteren is onze Quooker geplaatst door Keukentotaalshops. En deze heeft het uitstekend gedaan. De monteur droeg uit zichzelf oplossingen aan over hoe de afvoer en de Quooker ook anders konden... Gisteren is onze Quooker geplaatst door Keukentotaalshops. En deze heeft het uitstekend gedaan. De monteur droeg uit zichzelf oplossingen aan over hoe de afvoer en de Quooker ook anders konden worden geplaatst zodat ik meer ruimte overhield in het keukenkastje. Heel netjes gewerkt en over het eindresultaat ben ik erg tevreden. Goede communicatie en snelle levering.

Denkt mee, goede communicatie en snelle levering.

Joost

Keukentotaalshop geeft een fantastische snelle en vriendelijke service.

Snelle reactie, perfecte installatie - denkt mee

Website kan iets duidelijker, soms verwarrend wat de verschillen zijn tussen de kranen

Geert B.

Inbouw zeeppomp besteld en vrij snel geleverd (+- 2dagen). Helaas verkeerde kleur (RVS ipv Chroom) geleverd, kan gebeuren. Gebeld en werd vermeld dat dit meteen wordt rechtgezet, de volgende dag... Inbouw zeeppomp besteld en vrij snel geleverd (+- 2dagen). Helaas verkeerde kleur (RVS ipv Chroom) geleverd, kan gebeuren. Gebeld en werd vermeld dat dit meteen wordt rechtgezet, de volgende dag stond de koerier met een nieuwe zeeppomg al weer aan de deur om het pakketje om te ruilen. Super geregeld!

Bereikbaarheid, vriendelijkheid en snelheid van oplossing

Ronald

Supersnelle reactie via whatsapp. Netje geïnstalleerd voor een goede prijs.

Verkoper reageert ook 's-avonds op vragen. Betaling pas als alles naar tevredenheid is geïnstalleerd. Goede prijs en levertijd. Alles ook netjes achtergelaten.