9.8/10
9.5/10
9.5/10

Geweldige en snelle service. Meedenkend, goede prijs en vriendelijk. Een aanrader!

Goede en vriendelijke service. Snel leverbaar.

Ik heb een Quooker besteld en laten installeren en dat is heel vlot en soepel verlopen. Positieve ervaring met hele goede service door Marcel.

Snelle reactie op mijn vraag en binnen anderhalve week gemonteerd. Zeer goede communicatie. Vakkundige montage. Heel fijn dat er nog een uitsparing werd gezaagd voor een schepje in het aanrechtkastje.

Het is moeilijk en het bedrijf te beoordelen op een standaard aankoop. Beschrijving en levering waren prima in orde.

Beschikbaarheid van een alternatief voor de zwanenhals voor de afvoer tegen een redelijke prijs.

Instructie bij artikel kan beter (maar dat valt buiten de verantwoordelijkvan de shop).

Anita

Ik ben zeer tevreden met de levering en plaatsing van de Quooker flex door keukentotaalshop.
Snel, deskundig, prettig contact, prima service, netjes afgewerkt en opgeruimd. Tien met een...

Snel en heel adequaat. Service gericht.

Angela

Via keukentotaalshop een quooker gekocht en deze laten instaleren.

Snelle levering.
Scherpe prijzen.

Henny Heij

Super gewoon. Fijn te ervaren dat deze dienstverlening nog bestaat.

Snelle reactie en heel zorgvuldig.

Geen verbeterpunten, gewoon super tevreden.

Rooij

Erg goed, ik kan het iedereen aanraden.

De bestelling was geplaatst en direct kreeg ik een mailtje of de installatie die week nog plaats kon vinden. Heel fijn. Vervolgens super vriendelijke installateur die alles keurig netjes heeft achter gelaten. Heel blij mee.

Een hele goede ervaring.

Correcte voorlichting. Oplossingsgericht denken. Goede prijs.

Zo doorgaan Marcel. perfect.

Er werd snel contact opgenomen en ik kreeg goed advies over de door mij te bestellen producten.

Bijzonder efficient emailcontact
Vakkundige installatie

N.v.t.

Marijke van Disseldorp

Voor de 2e een quooker besteld, perfekt voorgelicht door Marcel. Keurig geïnstalleerd. Nog even meegedacht met een ander probleem wat we hadden met een kookplaat. Kortom dit bedrijf krijgt van ons...

Zeker weten. De uitleg was perfekt. Kwam keurig zijn afspraak na. En toen hij wat later was een telefoontje om dit te melden.

Geen er moesten meer bedrijven zijn net als dit