9.8/10

Rogier

Duidelijke website, prijzen en uitstekende service

Heel snelle service, vakkundige installatie en goede informatieverstrekking.

Jeroen Henzen

Positieve ervaring met Keukentotaalshop en Marcel. De Quooker besteld en binnen 2 weken geplaatst. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de bestelling en na plaatsing duidelijke uitleg gekregen... Positieve ervaring met Keukentotaalshop en Marcel. De Quooker besteld en binnen 2 weken geplaatst. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de bestelling en na plaatsing duidelijke uitleg gekregen van Marcel.

Snelheid, gemak van bestellen/betalen, duidelijke uitleg van een echte vakman!

J Musch

Fijne persoonlijke service met goede uitleg

Persoonlijk en snelle reactietijd

Yvonne Leeuwis

Snelle reactie tijdens het bestelproces. Netjes geplaatst met duidelijke uitleg. Erg tevreden met de service en blij met de Quooker.

Service: reactie en persoonlijke benadering.

Robbert

Snel en betrouwbaar.

Zeer professioneel en flexibel. Hij was ook bereid een plankje te verplaatsen zodat de quooker onder de gootsteen paste.

De Bruijn

Wij zijn super blij met onze quooker! Er is ontzettend goed meegedacht waardoor onze prullenbakken ook nog in het gootsteenkastje passen. Helemaal top!

Erg klantgericht!

Svetlana Katina

Na

Na

Arthur

Snel en zorgvuldig

Benadering, snelheid van reageren, zorgvuldigheid om netjes af te leveren

Frans Koemans

Snelle reactie, goede service!

Marcel doet er alles aan om het product netjes te monteren en beperkt zich daarbij niet tot alleen de Quooker, maar ook tot de plek waar deze in de keuken gemonteerd wordt. Een extra service!

Hans

Zeer snelle en prettige service! Onze ervaring is dat we gelijk na het sturen van een bericht al een reactie hebben (ook in het weekend). Er was een probleem met onze Quooker en daardoor was hij... Zeer snelle en prettige service! Onze ervaring is dat we gelijk na het sturen van een bericht al een reactie hebben (ook in het weekend). Er was een probleem met onze Quooker en daardoor was hij plotseling defect. Mailtje gestuurd en binnen een kwartier een antwoord en een oplossing; de monteur was in de buurt en kwam langs. De reparatie werd door de monteur gedaan. Niets hoeven te betalen, service van de Keukentotaalshop. Klasse!

Service en snelheid.