Lianne

Wat een fijne afhandeling van mijn bestelling van de quooker! Ik kreeg al snel een mail met daarin een voorstel om de kraan te komen monteren en kort van tevoren een telefoontje met een update van... Wat een fijne afhandeling van mijn bestelling van de quooker! Ik kreeg al snel een mail met daarin een voorstel om de kraan te komen monteren en kort van tevoren een telefoontje met een update van de aankomsttijd. Prima service en de montage is heel netjes gedaan! Ik zou zeker weer bij keukentotaalshop bestellen en kan het iedereen aanraden. Bedankt, Marcel!

Snelle afhandeling van de bestelling, snelle reactie, punctueel, prima montage en service, vriendelijke en kundige monteur.

Annette

Na telefonische informatie besteld en kreeg meteen een afspraak voor plaatsing.

Snelheid in communicatie, levering en plaatsing.

W.K. Lam

Snel, vriendelijk, werkt netjes en denkt mee om kosten te besparen.

Netjes, vriendelijk en denkt mee met de klant.

Marcel Smeur

Levering en installatie perfect verlopen!

Snelle en goede communicatie, binnen een dag een afspraak, erg vriendelijk en neemt de tijd om eea uit te leggen.

Ik zou niet weten wat hier nog beter kan.

Bonny Wiersema

Eerste keer een bestelling gedaan. Bedrijf is klantvriendelijk, denkt mee en geeft een goed advies. Ook de installatie van de Quooker is door hun gedaan. Werken netjes en efficiënt. Wij zijn... Eerste keer een bestelling gedaan. Bedrijf is klantvriendelijk, denkt mee en geeft een goed advies. Ook de installatie van de Quooker is door hun gedaan. Werken netjes en efficiënt. Wij zijn helemaal tevreden.

Klantvriendelijkheid en meedenken.

Zou het niet weten.

B

De eigenaar biedt uitstekende service. Snelle reactie om een datum af te spreken voor het monteren voor onze quooker een week later. Toen wij aangaven dat onze kraan lekte, regelde hij dat het de... De eigenaar biedt uitstekende service. Snelle reactie om een datum af te spreken voor het monteren voor onze quooker een week later. Toen wij aangaven dat onze kraan lekte, regelde hij dat het de volgende dag al kom gebeuren. Goede service, klantvriendelijk en scherp in prijs. Een aanrader!

Uitstekende service, snelle reacties, scherp geprijsd!

G.

Goede en snelle service

snelle reactie en werkt netjes

Maud Schaapveld

Goede ervaring.

Klantvriendelijk en snel

H. Monhemius

Snelle en goede service!

Professioneel en vriendelijk.

Danyah Wolsak

Top kraan, kwaliteit, levering en snelheid. Niets op aan te merken. Werkte alles maar zo snel en soepel

Goede communicatie