Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Martin Riemens - Van Oers United

We hebben een hele leuke avond gehad en met een groep van 12 collega's gekookt in Rotterdam. De lokatie is wat industrieel (niet heel erg gericht op sfeer) maar beviel uitstekend. Ook de kok heeft... We hebben een hele leuke avond gehad en met een groep van 12 collega's gekookt in Rotterdam. De lokatie is wat industrieel (niet heel erg gericht op sfeer) maar beviel uitstekend. Ook de kok heeft ons goed op weg geholpen, waardoor we lekker gekookt en gegeten hebben en een top avond hebben gehad.

Begeleiding door de kok was lekker ontspannen en de ingredienten en drankjes waren keurig verzorgd.

Hoi Martin,
Dank voor het schrijven van deze review! We zijn erg blij te horen dat jullie een gezellige avond op onze locatie in Rotterdam hebben gehad.
Hoi Martin,

Bernard

Had de kookworkshop Paris Bistrot bij Keizer Culinair in Den Haag gevolgd. Mooie locatie, sfeervol ingericht met ruim voldoende kookgerei en werkplekken. Gastvrij ontvangen. Uitleg over de te... Had de kookworkshop Paris Bistrot bij Keizer Culinair in Den Haag gevolgd. Mooie locatie, sfeervol ingericht met ruim voldoende kookgerei en werkplekken. Gastvrij ontvangen. Uitleg over de te bereiden gerechten is voldoende. De begeleiding (2 prs) moest de aandacht verdelen over 15 personen die aan 5 gerechten werkten. Op zich geen punt omdat er een goede uitleg werd gegeven, maar verwacht geen begeleiding die stap voor stap het hele traject meekijkt om tips te geven.

De locatie in Den Haag was toch wel bijzonder fraai.

In het arrangement zat één alcoholisch drankje. Gelet op de tijdsduur dat het koken en het eten (5 gangen!) in beslag neemt zou het op prijs worden gesteld als dit wat ruimer wordt genomen. Eén... In het arrangement zat één alcoholisch drankje. Gelet op de tijdsduur dat het koken en het eten (5 gangen!) in beslag neemt zou het op prijs worden gesteld als dit wat ruimer wordt genomen. Eén glaasje wijn bij 5 gangen is wel wat karig.

Hallo Bernard,
Super bedankt voor je reactie.
Goed om te horen dat de locatie zo goed is bevallen en fijn dat je ons zo positief hebt beoordeeld:)
Wat betreft de drankjes; Wij nemen dit...
Hallo Bernard,
Super bedankt voor je reactie.
Wat betreft de drankjes; Wij nemen dit zeker mee! Wij zijn er momenteel mee bezig, hier een aanpassing in te gaan maken.
We hopen je weer een keer terug te zien op een van onze locaties!

Floor

Het was een heerlijke middag met leuke mensen, lekker eten en kokkerellen in een fantastische keuken! Persoonlijk hadden wij het leuk gevonden om iets meer bereidingswijzen te leren, of bijvoorbeeld... Het was een heerlijke middag met leuke mensen, lekker eten en kokkerellen in een fantastische keuken! Persoonlijk hadden wij het leuk gevonden om iets meer bereidingswijzen te leren, of bijvoorbeeld de snijtechnieken. Maar misschien moeten we daarvoor nog eens terugkomen ;)

Gezellige sfeer en ook al worden de gerechten onderverdeeld, toch krijg je het meeste mee en kun je her en der even meekijken en helpen.

Het zou leuk zijn om iets meer bereidingswijze te leren.

Hi Floor,
Heel erg bedankt voor jouw reactie.
Wat goed te horen dat het zo leuk is geweest. Ook fijn dat je van alle gerechten iets hebt kunnen meepikken!
We zullen jou tip ook...
Hi Floor,
Heel erg bedankt voor jouw reactie.
We zullen jou tip ook meenemen.
Mocht je het leuk vinden nog wat bij te leren, is de cursus kooktechnieken wellicht iets voor je.
Wie weet tot dan?;)

Joelle van Doorn

Wij hadden een teamdag bij Keizer Culinair. De sfeer was prettig en de workshop was erg leuk (en smaakvol!).
Het was een top dag.

De gemoedelijke sfeer.

Hai Joelle!
Wat fijn te horen dat jullie een geslaagde teamdag hebben gehad op onze locatie in Den Haag! We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen.
Hai Joelle!

Apotheek Pillen & praten

Wij hebben met ons team een heel leuk uitje gehad afgelopen zaterdag! Leuk ontvangen en goed begeleid gedurende de workshop. En uit eindelijk heerlijk gegeten.

Hoi Rosalie!
Dank voor het schrijven van de review! Daar worden we erg blij van.
Komen jullie de volgende keer weer gezellig bij ons koken?
Tot dan!
Team...
Hoi Rosalie!
Dank voor het schrijven van de review! Daar worden we erg blij van.
Komen jullie de volgende keer weer gezellig bij ons koken?
Tot dan!

Pia Padmos, gemeente Rotterdam

Wij hebben met ons team een hartstikke leuke middag bij Keizer Culinair gehad.

Hoi Pia!
Wat goed om te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad:)
Hartelijk dank voor je positieve respons en hopelijk tot een volgende keer!
Hoi Pia!
Wat goed om te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad:)
Hartelijk dank voor je positieve respons en hopelijk tot een volgende keer!
Team Keizer Culinair

Zeer gezellige avond, vriendelijke en behulpzame kok. Wel een hoop gedoe bij het boeken. De prijzen op de website zijn prijzen excl btw wat bijzonder misleidend is. Ondanks dat is toegezegd dit op... Zeer gezellige avond, vriendelijke en behulpzame kok. Wel een hoop gedoe bij het boeken. De prijzen op de website zijn prijzen excl btw wat bijzonder misleidend is. Ondanks dat is toegezegd dit op de website aan te passen is dit nog steeds niet gebeurd.

locatie en de ruimte zijn leuk en gezellig ingericht. Wat vooral leuk is, is dat er geen andere groepen bezig zijn dus is w\allemaal wat intiemer dan een kookfabriek oid

Het pocheren van de eieren lukte niet, de eieren waren niet vers volgens de kok.

Agata

Very easy to organise, available!

Easy o organise, a lot of options

I wish we found out that we cannot use the Keisersgracht location sooner than a week in advance of the event. But it was ok!

Dear Agata,
Thanks a lot for your review! Great to hear that you enjoyed our cooking class.
We hope to welcome you soon again and then at the Keizersgracht :)!
With culinary...
Dear Agata,
Thanks a lot for your review! Great to hear that you enjoyed our cooking class.
We hope to welcome you soon again and then at the Keizersgracht :)!
With culinary regards,
Team Keizer Culinair

Met een groep vrienden het Paris Bistro menu gekookt, mooie locatie, goede begeleiding, absoluut succes!

Locatie en kwaliteit van het eten

Niks op aan te merken.

Hai Bas,
Dank voor jouw enthousiaste review, daar worden we heel blij van. Zien we jullie snel weer terug?
Team Keizer Culinair

Als je een workshop of demo zelf wil organiseren bevel ik deze locatie niet aan!! Het material is vies en alles is behoorlijk out of date.

Ik vond het er vies en smerig. Moest eerst alles schoon maken voordat ik kon beginnen. Wat wel een plus punt was, de behulpzaamheid van het personeel om er alles aan te doen om het op orde te krijgen.