Arie jaspers

Ik heb goede ervaring met dit bedrijf. Er wordt snel geleverd, de producten zijn van goede kwaliteit. Telefonisch ook goed te woord gestaan. Alleen jammer dat producten niet gratis retour gestuurd... Ik heb goede ervaring met dit bedrijf. Er wordt snel geleverd, de producten zijn van goede kwaliteit. Telefonisch ook goed te woord gestaan. Alleen jammer dat producten niet gratis retour gestuurd kunnen worden.

Snelle levering, kwaliteit producten. Producten goed verpakt.

Het zou fijn zijn als artikelen gratis retour gestuurd kunnen worden

Reactie Kantamsterdam.com:

Hallo Arie, Bedankt voor je mooie review. In jouw geval heb je niks terug gestuurd ;) zodoende hoefde je dus ook geen porto te betalen.
Wij zijn een kleine onderneming en verzendkosten zijn...
Wij zijn een kleine onderneming en verzendkosten zijn prijzig. Tevens willen we voorkomen dat er zomaar wat wordt besteld. Wij denken aan onze kosten maar ook aan het milieu. Eigenlijk ben ik van mening dat verzend- en retourkosten van webshopbestellingen door veel te veel partijen gratis wordt aangeboden. Toch ben ik blij dat jij bij ons besteld hebt, ondanks de kosten voor retournering. Bij KANT gaan we voor een bestelling waar je meteen blij van wordt. Hopelijk zien we je nog eens terug. Groetjes, Alexandra.

M

Top

Verbreedt het assortiment

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste M, Bedankt voor je review. Met heel veel klanten met verschillende wensen bieden wij een breed assortiment aan. Van casual tot sexy in heel veel verschillende maten. In tijden van Corona is... Beste M, Bedankt voor je review. Met heel veel klanten met verschillende wensen bieden wij een breed assortiment aan. Van casual tot sexy in heel veel verschillende maten. In tijden van Corona is het aanbod minder en koop je als retailer anders in, wij willen namelijk nog wel even blijven bestaan.
Houd ons in de gaten want er zit nog heel veel moois, unieks, aan te komen. Voor nu ben ik blij dat je gelukkig bent met het maskertje. Een tip, neem de volgende keer contact met ons op. We hebben meer dan online staat. Groetjes, Alexandra.

Schütt

Door de Corona was alleen mogelijk om via de webshop te bestellen. Maar hoe vertaal je een wens in een concreet en passend lingerie setje? Alleen door geduldig te luisteren en goede vragen te... Door de Corona was alleen mogelijk om via de webshop te bestellen. Maar hoe vertaal je een wens in een concreet en passend lingerie setje? Alleen door geduldig te luisteren en goede vragen te stellen en professioneel advies te geven heeft KANT mij een onvergetelijke Valentijnsdag bezorgd.

Luisteren, goede vragen stellen, professioneel advies. Gaat niet om het duurste product te verkopen maar om invulling te geven aan de klant wens. Gaat verder dan alleen klanttevredenheid.

Wellicht meer setjes op voorraad?

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste Roy, Bedankt voor je mooie feedback. Hier kreeg ik kippenvel van. Jouw eventuele tip om meer setjes op voorraad te hebben, heb ik gezien. In deze tijd ben ik blij iets minder te hebben ;)... Beste Roy, Bedankt voor je mooie feedback. Hier kreeg ik kippenvel van. Jouw eventuele tip om meer setjes op voorraad te hebben, heb ik gezien. In deze tijd ben ik blij iets minder te hebben ;) hierdoor kunnen we je nog jaren bedienen en straks ook weer meer op voorraad hebben. Door Corona hebben de leveranciers minder voorraad en minder aanbod. En, bij ons is het what you see is what you get. Wij bieden niks aan wat we niet hebben dus hoef je ook niet lang op iets te wachten of de teleurstelling te krijgen dat het helemaal niet meer te verkrijgen is.
Fijn dat het gelukt is en ik hoop je in de toekomst nogmaals te kunnen helpen, online of helemaal leuk, in de winkel. Groetjes, Alexandra.

Jacqueline Harmsen

Super

Gelede service

ML van Tooren

Ik had een negligee bij Kant besteld dat te klein bleek. Ik heb hun toen gevraagd of het mogelijk was de grotere maat voor mij te reserveren totdat het negligee retour was en dit was geen probleem.

vriendelijk, service gericht, attent en vlotte reactie.

voor mij was niet geheel duidelijk waar je moest aangegeven of je het product al dan niet kwam afhalen

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste mevrouw, Bedankt voor uw mooie feedback. Service staat bij ons hoog in het vaandel en jou als klant blij maken ook. Fijn dat het allemaal gelukt is. Omdat wij een kleine zelfstandige retailer... Beste mevrouw, Bedankt voor uw mooie feedback. Service staat bij ons hoog in het vaandel en jou als klant blij maken ook. Fijn dat het allemaal gelukt is. Omdat wij een kleine zelfstandige retailer zijn, is de lijn ook kort en is er altijd meer mogelijk omdat we zelf beslissingen nemen.
Veel plezier van uw aankoop en hopelijk "zien" we u nog eens terug. Groetjes, Alexandra.

Stefanie

Briljante service door klantvriendelijke mensen

Service tot achter de komma

De overheid moet deze winkel snel weer open doen. Je wordt hooguit ziek door er niet naartoe te kunnen in Corona tijd.

Reactie Kantamsterdam.com:

Hallo Stefanie, Wat een ontzettende mooie, kippenvel, review. Super blij met je reactie natuurlijk. Wij willen ook graag weer open en alle enthousiaste gezichten in de paskamer aanschouwen. We... Hallo Stefanie, Wat een ontzettende mooie, kippenvel, review. Super blij met je reactie natuurlijk. Wij willen ook graag weer open en alle enthousiaste gezichten in de paskamer aanschouwen. We missen iedereen en de verhalen. Weet dat je na de Corona sluiting echt wel weer bij ons terug kan komen. Wij gaan door! Groetjes, Alexandra.

Lekker snel. Goede service.

Persoonlijk contact

P.S. Nietvanbelang

Prima ervaring met goede informatie over de bestelling.

Prima service en snelle levering!

Geen tips.

Lucy Dubelaar

Prachtige BH en persoonlijke service!

Goede kwaliteit en vriendelijke, persoonlijke service

De BH die ik bestelde had maar 2 maten, maar misschien omdat de rest uitverkocht was?

Heleen

Snelle reactie en heel vriendelijke mail

Betrouwbaar