ADB

Professionele en kundige begeleiding

Breda

Uw beoordeling

Wanneer je op zoek bent naar een vakkundig en professioneel advies, zou ik zeker het Juridisch Centrum aanraden. Je kunt rekenen op een persoonlijke benadering en vlotte communicatie.

Sima

Super goed bijgestaan door een goede advocaat.

Tegelen

Uw beoordeling

Roelant is een uitstekende advocaat, met ontzettend veel geduld.

Carolien

In een vervelende periode ontzettend goed geholpen door Roelant. Bedankt!

Schoonrewoerd

Uw beoordeling

In een ontslag procedure terecht komen is geen fijne bedoeling. Het is dan ook een verrijking, dat ik mijn handen van dit proces af kon trekken en de jurist mij hierin ontzettend goed geholpen en... In een ontslag procedure terecht komen is geen fijne bedoeling. Het is dan ook een verrijking, dat ik mijn handen van dit proces af kon trekken en de jurist mij hierin ontzettend goed geholpen en begeleid heeft. Ik raad het dus iedereen aan om in zee te gaan met een jurist.

Nick

Zeer goed en deskundig

Noord-Holland

Uw beoordeling

Ik vond het een fijne ervaring, werd zeer deskundig geholpen en bijgestaan.

Abdel

Ik kan dit bureau aanbevelen! Ik ben dik tevreden!

Amsterdam

Uw beoordeling

De jurist heeft mij heel goed bijgestaan, en ik kreeg heel snel reacties van hem, en het was succesvol verlopen

D.S.

Mooi resultaat van professioneel werk

Antwerpen

Uw beoordeling

Ik zat in een vervelende werksituatie wat bij mij emotioneel en onrechtvaardige emoties opkwamen. Joris had geluisterd en hij had het contact met mijn werkgever compleet overgenomen. Wat ik wel... Ik zat in een vervelende werksituatie wat bij mij emotioneel en onrechtvaardige emoties opkwamen. Joris had geluisterd en hij had het contact met mijn werkgever compleet overgenomen. Wat ik wel prettig vond en ondertussen kon ik mijn werk-gerelateerde stress verwerken. Tijdens het onderhandelingsproces had Joris keurig gecommuniceerd en uiteindelijk voor een mooi overeenkomst geregeld.

DUS:
Begeef je in een complexe situatie op werkgebied,
voor deskundigheid en vertrouwen, zit je goed bij Joris Van Vliet!!

Ingrid

Goed advies gekregen en wat de kansen van slagen waren.

Sliedrecht

Uw beoordeling

Roelant heeft mij zeer goed geholpen en geadviseerd. Met korte to the point mails en niet teveel in de welles-nietes modus uiteindelijk een voor mij tevreden resultaat behaalt.

Johanna

Ik ben enorm goed geholpen door Ronald.

Zuid-Holland

Uw beoordeling

Met al mijn vragen kon ik bij jullie terecht, de communicatie verliep vlot. En het eindresultaat was wat ik wilde.

Jan Schultr

Ik ben erg goed geholpen, de uitleg was duidelijk en het resultaat beter dan verwacht.

Haarlem

Uw beoordeling

Tijdens deze onzekere periode ben ik erg goed geholpen door Roelant. Hij was duidelijk in zijn verhaal en de te nemen stappen. Ik ben erg blij met het eindresultaat van zijn werk.

Konstantinos

Perfect