Abdel

Ik kan dit bureau aanbevelen! Ik ben dik tevreden!

Amsterdam

Uw beoordeling

De jurist heeft mij heel goed bijgestaan, en ik kreeg heel snel reacties van hem, en het was succesvol verlopen

D.S.

Mooi resultaat van professioneel werk

Antwerpen

Uw beoordeling

Ik zat in een vervelende werksituatie wat bij mij emotioneel en onrechtvaardige emoties opkwamen. Joris had geluisterd en hij had het contact met mijn werkgever compleet overgenomen. Wat ik wel... Ik zat in een vervelende werksituatie wat bij mij emotioneel en onrechtvaardige emoties opkwamen. Joris had geluisterd en hij had het contact met mijn werkgever compleet overgenomen. Wat ik wel prettig vond en ondertussen kon ik mijn werk-gerelateerde stress verwerken. Tijdens het onderhandelingsproces had Joris keurig gecommuniceerd en uiteindelijk voor een mooi overeenkomst geregeld.

DUS:
Begeef je in een complexe situatie op werkgebied,
voor deskundigheid en vertrouwen, zit je goed bij Joris Van Vliet!!

Ingrid

Goed advies gekregen en wat de kansen van slagen waren.

Sliedrecht

Uw beoordeling

Roelant heeft mij zeer goed geholpen en geadviseerd. Met korte to the point mails en niet teveel in de welles-nietes modus uiteindelijk een voor mij tevreden resultaat behaalt.

Johanna

Ik ben enorm goed geholpen door Ronald.

Zuid-Holland

Uw beoordeling

Met al mijn vragen kon ik bij jullie terecht, de communicatie verliep vlot. En het eindresultaat was wat ik wilde.

Jan Schultr

Ik ben erg goed geholpen, de uitleg was duidelijk en het resultaat beter dan verwacht.

Haarlem

Uw beoordeling

Tijdens deze onzekere periode ben ik erg goed geholpen door Roelant. Hij was duidelijk in zijn verhaal en de te nemen stappen. Ik ben erg blij met het eindresultaat van zijn werk.

Konstantinos

Perfect

Hoofddorp

Taco

Prime geholpen! Van het begin af aan duidelijke informatie en eerlijk advies.

Zwolle

Helder en duidelijk!

Stefan

Deskundig advies en bijstand gekregen bij het conflict met mijn werkgever.

Roosendaal

Uw beoordeling

Tijdens mijn conflict met mijn werkgever heb ik besloten om vrijblijvend advies te vragen bij Juridisch Centrum, dit voelde gelijk zodanig deskundig en vertrouwd dat ik besloten hem om ze mijn... Tijdens mijn conflict met mijn werkgever heb ik besloten om vrijblijvend advies te vragen bij Juridisch Centrum, dit voelde gelijk zodanig deskundig en vertrouwd dat ik besloten hem om ze mijn belangen te laten behartigen gedurende het conflict. Dhr van Vliet heeft mij vanaf het begin af aan op mijn gemak weten te stellen met zijn rust en deskundigheid, daardoor zijn we tot een prima oplossing gekomen voor beide partijen.

Lachmann

Mijn zaak werd goed en degelijk behandeld.

Aalsmeer/Noord-Holland

Uw beoordeling

Ik had het JC via internet gevonden en vond de eerste contact al prettig. De toegang is laagdrempelig en de gespreken zijn kundig en worden goed begrijpbar gevoerd. Ronald en Roelant hebben mij goed... Ik had het JC via internet gevonden en vond de eerste contact al prettig. De toegang is laagdrempelig en de gespreken zijn kundig en worden goed begrijpbar gevoerd. Ronald en Roelant hebben mij goed vertegenwoordigd en mijn zaak geregeld tijdens ik nog naar het werk ging.

Martin Slappendel

Goed advies in een vrijblijvend gesprek, de vlag dekt de lading volledig.

Arnhem/Gelderland

Uw beoordeling

Prettig gesprek gehad en een luisterend oor gevonden