K. Vos / Terwille Den Helder

Daadkrachtig en vriendelijke hulpverlening

Noord Holland

Uw beoordeling

Ik schrijf dit als hulpverlener die samen met een cliente contact heeft gezocht bij het juridisch centrum. Onze vraag werd meteen serieus genomen en er werk een hoop werk uit handen genomen.

Bons J.R.J.

Zeer behulpzaam en adequaat advies en hulp tevens goede communicatie.

Ede Gelderland

Perfect.

Deskundig en betrokken, zeer tevreden

Uw beoordeling

Super blij met de wijze waarop Roelant en Ronald me hebben bijgestaan. Deskundig, snel en eerlijke communicatie.

Rodger

Juridische kennis en kunde voor goede prijs

Limburg

Uw beoordeling

Nemen alle zorgen uit handen en adviseren op ervaring

Carola Verbraak / Rietveld

Iris heeft mij vriendelijk, kordaat en deskundig geholpen bij mijn arbeidsconflict.

Uw beoordeling

Door te zoeken op internet naar rechtsbijstand in een arbeidsconflict kwam ik bij het Juridisch Centrum terecht. Het eerste vrijblijvende telefonisch consult met Iris voelde direct al goed: er werd... Door te zoeken op internet naar rechtsbijstand in een arbeidsconflict kwam ik bij het Juridisch Centrum terecht. Het eerste vrijblijvende telefonisch consult met Iris voelde direct al goed: er werd naar me geluisterd en ik kreeg deskundige tips. Ook mocht ik een conceptmail toezenden die werd aangevuld met de juiste informatie. Toen mijn werkgever vasthield aan de leugen, voelde ik mij genoodzaakt om verdere juridische hulp in te roepen.
Iris heeft namens mij diverse mails moeten sturen, waarin ze mijn werkgever heeft gewezen op de wettelijke verplichtingen, waaraan ze niet voldeden. Toen bleek dat mijn werkgever halsstarrig vasthield aan hun mening, heeft ook Iris een vastberaden houding aangenomen. Ze heeft altijd mijn belangen voorop gezet en volgehouden dat ik in mijn recht stond. Uiteindelijk heeft werkgever toegegeven onzorgvuldig te hebben gehandeld en zijn we tot een akkoord gekomen.
Zonder de deskundige hulp van Iris en ons gezamenlijke doorzettingsvermogen had ik de uiteindelijke overeenkomst nooit voor elkaar gekregen.
Ik heb haar daarom dan ook een grote bos dankbare bloemen gestuurd!

H.P.

Ik ben snel, prettig en vakkundig geholpen

Noord-Holland

Uw beoordeling

Het centrum levert deskundige hulp.

Mariëtte Nauta

Snelle, heldere communicatie en vakkundig advies

Noord-Holland

Uw beoordeling

Ik ben heel goed geholpen door Ronald Smits. Het was een verademing om tijdens dit proces niet alleen juridisch advies te krijgen maar ook als mens gehoord en begrepen te worden.

Simone van Huijstee

Snel en goed advies

Uw beoordeling

Contact verliep goed, en deskundig.

Ina van der Toom

Zeer prettige juridische hulp

Utrecht

Uw beoordeling

Roelant van der Sanden heeft mij op een zeer prettige wijze bijgestaan bij het tot stand komen van de VSO.

Cansin

Super snelle service, professionele hulp & advies en vooral excellente communicatie

Limburg

Uw beoordeling

Ik ben enorm goed geholpen door Roelant van der Sanden. Mijn vast contract werd beëindigt zonder grondige reden. Omdat dit voor mij de eerste keer en onverwachts was, zat ik met mijn handen in mijn... Ik ben enorm goed geholpen door Roelant van der Sanden. Mijn vast contract werd beëindigt zonder grondige reden. Omdat dit voor mij de eerste keer en onverwachts was, zat ik met mijn handen in mijn haar. Na een paar juristen gesproken te hebben, heb ik vervolgens voor het Juridisch Centrum gekozen, waar ik geen spijt van heb gehad. Roelant heeft mij perfect uitgelegd hoe het process zou verlopen. Iedere keer wanneer er vooruitgang was in de procedure belde Roelant mij direct op om mij hierover te informeren. De communicatie is snel en duidelijk, waardoor we met de werkgever snel tot een akkoord zijn gekomen. Ook in het VSO heeft hij mij goed bijgestaan en heb ik deze met een goed gevoel ondertekend. Ik raad het Juridisch Centrum (Roelant) iedereen aan, want hier zit je sowieso goed!