Ik ben zeer tevreden over de diensten van het Juridisch Centrum.

Amsterdam

Uw beoordeling

Ronald begeleidde mij tijdens de periode dat ik onverwachts werd ontslagen sterk. De communicatie, de te nemen stappen en mijn rechten werden heel duidelijk aangegeven.

Martien de Jong

Ontzettend tevreden

Meppel

Uw beoordeling

Ik ben enorm geholpen door Ronald Smits van het Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht. Het was een spannende tijd en dankzij de inzet van het Juridisch Centrum is het gelukt om goed voor... Ik ben enorm geholpen door Ronald Smits van het Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht. Het was een spannende tijd en dankzij de inzet van het Juridisch Centrum is het gelukt om goed voor mijn rechten op te komen en een schikking te treffen waar ik erg tevreden mee ben.

M.del Prado

Meer dan vakkundig!!

Den Haag

Uw beoordeling

Zeer goed en vakkundig geholpen. De communicatie is van top kwaliteit. Geen enkel detail word overgeslagen.

Sylvia

Uitstekend!

Diemen

Uw beoordeling

Ik ben fantastisch geholpen door Roelant en Iris.
Er wordt zeer snel gereageerd altijd duidelijk en vriendelijk.
Ik ben blij dat ik het Juridisch Centrum heb ingeschakeld het heeft veel...
Ik ben fantastisch geholpen door Roelant en Iris.
Er wordt zeer snel gereageerd altijd duidelijk en vriendelijk.
Ik ben blij dat ik het Juridisch Centrum heb ingeschakeld het heeft veel stress bij mij weggenomen en ben zeer tevreden met het behaalde resultaat.
Roelant en Iris bedankt voor jullie hulp!

E van Wijck

Utstekende communicatie en realistisch advies en snelle zakelijke afhandeling.

Amsterdam

Utstekend!

Monique

Proffesioneel, kundig en zeer vriendelijk

Rotterdam

Uw beoordeling

Zeer snel, vriendelijk en kundig geholpen. Luistert goed en stelt de juiste vragen.

Fleur

Ben zeer tevreden

Delft

Ben heel goed geholpen
En goed advies gekregen
De zaak is goed afgehandeld ben zeer tevreden

Marije

Goede, snelle en duidelijke communicatie

Zevenhuizen

Uw beoordeling

Super snel te woord gestaan, dossier snel opgemaakt, duidelijke communicatie, zeer tevreden met het verloop en de uitkomst.

Lotte

Duidelijke en snelle communicatie en betrokken houding

Hilversum

Uw beoordeling

Ik voelde me gesterkt door de hulp van het Juridisch Centrum. Ze zijn altijd bereikbaar voor vragen en schakelen snel. Vanaf het begin werd duidelijk uitgelegd wat ik kon verwachten en werd bij alle... Ik voelde me gesterkt door de hulp van het Juridisch Centrum. Ze zijn altijd bereikbaar voor vragen en schakelen snel. Vanaf het begin werd duidelijk uitgelegd wat ik kon verwachten en werd bij alle stappen betrokken.

Robert-Jan van Schaik

Ik heb nu de bevestiging dat zowel de ontslagvergoeding als overige clausules van de VSO redelijk en terecht zijn

Rotterdam

Uw beoordeling

Ik ben erg tevreden over de hulp die Ronald mij geboden heeft. Vaststellingsovereenkomsten krijg ik niet elke dag dus het is fijn om een ervaren en pragmatisch adviseur en klankbord te hebben. De... Ik ben erg tevreden over de hulp die Ronald mij geboden heeft. Vaststellingsovereenkomsten krijg ik niet elke dag dus het is fijn om een ervaren en pragmatisch adviseur en klankbord te hebben. De stelligheid waarmee Ronald minder fijne punten uit de VSO weg onderhandeld had ik zelf nooit kunnen doen. De geruststelling dat de VSO klopt zoals die ik nu heb is die vijfhonderd euro meer dan waard.