Gaby Donsi

Uitermate tevreden over de werkwijze en belangen voor mij als cliënt.

Purmerend

Uw beoordeling

Ik ben zeer tevreden over de manier van communicatie, belangenbehartiging en het verloop van het proces.

Ik ben ontzettend goed begeleid door het traject heen. De communicatie hierover is altijd heel strak en kort geweest waardoor het ook persoonlijk een prettige ervaring is geweest in een tumultueuze periode.

Ik vond het ook fijn dat er veel duidelijkheid was over onderwerpen die ik zelf niet begreep en dat ik ten alle tijden contact mocht en kon opnemen ongeacht de dag of het tijdstip.

De manier waarop het contact met mij was vond ik erg prettig, ik voelde mij gehoord en begrepen.
Ook was ik heel erg tevreden over de manier waarop mijn standpunten meegenomen werden en dat daar ook voor gestreden werd.

Ik hoop niet dat het ooit nog nodig zal zijn, maar mocht dit wel het geval zijn dan kom ik graag weer terug bij Roelant van der Sanden.
En mijn aanbeveling zal ik ook zeker delen.

Karin Molenaar

Grandioos bijgestaan, heeft alles zeer snel voor me geregeld !

Diemen

Uw beoordeling

Heel goed geholpen, heeft aan alles gedacht en me zo goed geholpen! Geen vraag was te veel ! Heeft zich heel erg voor me ingezet en heeft het heeft heel snel gereageerd ! Heel erg bedankt ! Roelant

Rahma

Ik ben goed bijgestaan in het proces.

Den Haag

Uw beoordeling

Communicatie verliep heel snel.

Alvin Hoogwerf

Zorgvuldig en professioneel geholpen door een jurist met verstand van zaken (Roelant)

Schiedam - Zuid Holland

Uw beoordeling

Ik hoef u niet te beoordelen, mijn broertje heeft u mij voorgesteld en niks was minderwaar.
ik ben op zeer professionele wijze geholpen het was allemaal duidelijk. bedankt

Sabine

Proffesioneel, daadkrachtig en goed geholpen door Ronald Smits.

Breda

Uw beoordeling

Fantastisch bijgestaan door het Juridisch Centrum. Ze hebben mij op een fijne manier geïnformeerd en het uiteindelijk ook in goede banen geleid.

Gerard

Adequaat en vakkundig door Ronald Smits geholpen.

Maurik, Gelderland

Uw beoordeling

Dhr Smits heeft me goed bijgestaan in een vervelende kwestie met mijn werkgever. Dhr Smits is realistisch en vakkundig. Ik ben erg tevreden met het behaalde resultaat. Dank Ronald!

Jeroen

Professionele en adequate dienstverlening!

Retie / Antwerpen

Uw beoordeling

Roelant heeft mij professionele dienstverlening geleverd wat betreft het beëindigen van mijn arbeidsovereenkomst. Goede communicatie, behulpzaam, meedenkend, vriendelijk, snel handelend en... Roelant heeft mij professionele dienstverlening geleverd wat betreft het beëindigen van mijn arbeidsovereenkomst. Goede communicatie, behulpzaam, meedenkend, vriendelijk, snel handelend en vastberaden.

Roger

Snelle, duidelijke en goede ondersteuning!!!

Veghel

Uw beoordeling

Na een conflict met mijn werkgever dit kantoor ingeschakeld, mede door de goede reviews en een goede prijsbepaling. Ik ben hier heel snel en deskundig geholpen door Roelant vd Sanden. Hij heeft... Na een conflict met mijn werkgever dit kantoor ingeschakeld, mede door de goede reviews en een goede prijsbepaling. Ik ben hier heel snel en deskundig geholpen door Roelant vd Sanden. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik snel vertrouwen kreeg in de zaak met zijn deskundigheid en gezorgd voor een prima oplossing. Ik kan weer met een gerust hart gaan slapen.

Sandra

Vanaf het begin heb ik een gevoel van vertrouwen en begrip gehad.

Amsterdam

Uw beoordeling

Zeer duidelijke communicatie van begin tot aan het einde waardoor alle aspecten helder blijven

Saskia vd Schaaf

Duidelijke communicatie en prettige service.

Amsterdam

Uw beoordeling

"Schrijf alsof u een email aan een bekende stuurt" staat hier. Ik houd niet van doen alsof. Ik ben gewoon tevreden met de service en uitkomst van de ondersteuning van het juridisch centrum. En ik... "Schrijf alsof u een email aan een bekende stuurt" staat hier. Ik houd niet van doen alsof. Ik ben gewoon tevreden met de service en uitkomst van de ondersteuning van het juridisch centrum. En ik ben totaal niet thuis in juridische procedures dus heel fijn dat het juridisch centrum er voor me kon zijn.