anoniem

Het is erg prettig dat deze juristen voor jou onderhandelen en contact onderhouden in een vlotte dienstverlening.

Utrecht

Uw beoordeling

Al vrij snel toen ik de ontslagaanzegging binnen had, ben ik gaan zoeken naar een goede juridische vertegenwoordiging. Ik vermoedde dat werkgever niet met mij zou gaan onderhandelen en dat het ook... Al vrij snel toen ik de ontslagaanzegging binnen had, ben ik gaan zoeken naar een goede juridische vertegenwoordiging. Ik vermoedde dat werkgever niet met mij zou gaan onderhandelen en dat het ook lang zou duren. Die verwachting kwam uit, want zelfs de aan mij gekoppelde jurist had er qua tijd een kluif aan. Het is erg fijn dat het Juridisch Centrum tussen de twee partijen in staat en het contact en denkwerk voor jou als opdrachtgever verzorgt. Er werd snel geschakeld en ook gebeld, zodat de jurist niet helemaal anoniem is voor je. Wat ook een grote pluspunt is, is dat het JC een eenmalige vergoeding van je vraagt in plaats van dat alle gewerkte uren bij je gedeclareerd worden. Met mijn gedachte vooraf over een lang traject, was het Juridisch Centrum zeker een gouden greep.

M vd Deure

Heel blij met het advies en denkt op alle fronten met je mee

Enkhuizen

Uw beoordeling

Professionele, snelle en zorgvuldig hulp

Zuid Holland

Uw beoordeling

Fijne communicatie, verwachtingsmanagement en persoonlijk.

Johan van eerden

Uitermate goed en snel geholpen door Roelant uitleg was duidelijk dankzij zijn inzet was mijn achterstallige inkomen geheel opgelost

Grijpskerk / GRONINGEN

Uw beoordeling

In deze onzekere periode waar ik zelf in twijfelde of ik in mijn recht stond is dankzij Roelant zijn uitleg en inzet geheel opgelost met mijn ex werkgever, ik ben daar zeer dankbaar voor top gedaan

Marco

Prima adviezen en snelle communicatie.

zuid holland

Uw beoordeling

Prima bijgestaan door de heer Smits tijdens totstandkoming van een VSO. Alle communicatie en onderhandeling met de werkgever worden in goed overleg op een professionele manier overgenomen.

Frans

Ik ben zeer goed geholpen bij mij kwestie op mijn ontslag bij mijn werky

Eindhoven

Uw beoordeling

Zeer goed geholpen en de lijntjes zijn kort dus fijne en snelle communicatie

Alican, Pinko

Zeer goed.

Roermond

Uw beoordeling

Ik ben zeer professioneel geholpen door de heer Ronald. Communicatie verliep soepel en duidelijk.

Diny

Prima advies en snelle service

Lochem

Goede snelle service

A. Venmans

Zeer tevreden

Tilburg

Uw beoordeling

Ik ben zeer geholpen door een medewerker van het Juridisch Centrum. We kennen elkaar niet persoonlijk, maar ben door dhr. R, goed op de hoogte gehouden van alles via Telefoon en Mail. Ik ben zeer... Ik ben zeer geholpen door een medewerker van het Juridisch Centrum. We kennen elkaar niet persoonlijk, maar ben door dhr. R, goed op de hoogte gehouden van alles via Telefoon en Mail. Ik ben zeer goed geholpen. Er zullen best wel verbeter punten zijn maar ik zou het in mijn geval niet weten. Nogmaals mijn dank ik groot.

ADB

Professionele en kundige begeleiding

Breda

Uw beoordeling

Wanneer je op zoek bent naar een vakkundig en professioneel advies, zou ik zeker het Juridisch Centrum aanraden. Je kunt rekenen op een persoonlijke benadering en vlotte communicatie.