Cansin

Super snelle service, professionele hulp & advies en vooral excellente communicatie

Limburg

Uw beoordeling

Ik ben enorm goed geholpen door Roelant van der Sanden. Mijn vast contract werd beëindigt zonder grondige reden. Omdat dit voor mij de eerste keer en onverwachts was, zat ik met mijn handen in mijn... Ik ben enorm goed geholpen door Roelant van der Sanden. Mijn vast contract werd beëindigt zonder grondige reden. Omdat dit voor mij de eerste keer en onverwachts was, zat ik met mijn handen in mijn haar. Na een paar juristen gesproken te hebben, heb ik vervolgens voor het Juridisch Centrum gekozen, waar ik geen spijt van heb gehad. Roelant heeft mij perfect uitgelegd hoe het process zou verlopen. Iedere keer wanneer er vooruitgang was in de procedure belde Roelant mij direct op om mij hierover te informeren. De communicatie is snel en duidelijk, waardoor we met de werkgever snel tot een akkoord zijn gekomen. Ook in het VSO heeft hij mij goed bijgestaan en heb ik deze met een goed gevoel ondertekend. Ik raad het Juridisch Centrum (Roelant) iedereen aan, want hier zit je sowieso goed!

Jeffrey Nijssen/ Philips

Zeer goede en professionele dienstverlening

Vianen/Utrecht

Uw beoordeling

Vakkundig, denkt goed mee, is proactief met communiceren, is snel!

R. Verwoert

Uitstekende service

Arnhem/Gelderland

Uw beoordeling

Ben door het Juridisch centrum perfect bijgestaan!
Ook zeer snelle afhandeling.

Bas Wijsman

Met deze partij ben je in goede handen

Utrecht

Uw beoordeling

Heldere communicatie, duidelijke afspraken en goede ondersteuning. Kortom een heel goede ervaring. Bij dit bedrijf zit je goed. De expertise en ervaring is top en springt boven andere bureaus uit.

J.B. Verbruggen

Het was een super service van jurist Roelant van der Sanden

Zeeland

Uw beoordeling

Roelant heeft het maximale voor mij eruitgehaald, dit heeft er voor gezorgd dat ik met een goed gevoel mijn VSO heb getekend.

RS

Uitstekend advies en begeleiding tijdens een heftige periode

Zuid-Holland

Uw beoordeling

Duidelijke communicatie met goede en gedegen argumenten.

Susan Dokter

In een emotionele rollercoaster een fijne directe en pragmatische aanpak vanuit het Juridisch Centrum als juiste aanvulling op mijn proces.

Noord Holland

Uw beoordeling

Ik vond het een fijne samenwerking.

Pepijn de Beer

Rachel

Zeer positief! Prettig en voor geholpen. Excellente communicatie

Haarlem

Uw beoordeling

Bij onderhandelingen voor wederzijdse opzegging heb ik de hulp van Ronald Smits naar grote tevredenheid mogen ontvangen.

De ontstane situatie kwam nogal onverwachts en daardoor voelde ik...

De ontstane situatie kwam nogal onverwachts en daardoor voelde ik druk om snel iets tekenen wat ik (op aanraden van Ronald) niet heb gedaan. Het aanbod voelde niet goed en dat werd door juridisch centrum bevestigd. Het was gelukkig een kort traject van ongeveer 2 weken.

Het was fijn om met iemand te kunnen sparren en nadenken wat de beste stappen zouden kunnen zijn en dat de communicatie met de tegen partij volledig uit handen kan worden gegeven.

Ik was zeer tevreden met de werkwijze, communicatie en natuurlijk het eindresultaat. Ook fijn dat je van te voren weet wat de kosten zullen zijn.

Ik zou Juridisch Centrum zeker aanbevelen.