Marcel Minet

Het vertrouwen wordt door de deskundigheid snel gewekt. Men Stelt het belang van de cliënt voorop, continue terugkoppeling van informatie en stappen in het proces en snelle en efficiënte afhandeling... Het vertrouwen wordt door de deskundigheid snel gewekt. Men Stelt het belang van de cliënt voorop, continue terugkoppeling van informatie en stappen in het proces en snelle en efficiënte afhandeling van de situatie.

Vlissingen

Beste lezer,

Beste lezer,

Dit juridisch centrum kan ik ten zeerste aanbevelen. Al bij het eerste contact voelde ik mij geholpen. Er wordt goed gedocumenteerd en geluisterd en op deskundige wijze gehandeld. Ook inhoudelijke informatie wordt duidelijk uitgelegd en teruggekoppeld, steeds de belangen van de cliënt vooropstellend. Dit alles zorgde bij mij voor een heel veilig gevoel. In mijn situatie werd snel en efficiënt gehandeld met als eindpunt een resultaat wat boven mijn verwachting uitkwam.

Mocht ik in de toekomst nog eens juridisch bijgestaan moeten worden, weet ik wie te benaderen.

Marcel

Piet

Ben zeer goed geholpen

Drenthe

Uw beoordeling

De persoon aan de lijn heeft de juiste bijstand geleverd die ik wenste

Barbara

Duidelijk en begrijpelijk advies en snelle (re-)actie.

Zwanenburg

Uw beoordeling

Snel geholpen met duidelijk advies.

Peter

Ben goed geholpen

Utrecht

Suzanne van Thiel

Heel professioneel, prettig en direct geholpen.

Nijmegen, Gelderland

Uw beoordeling

Ontzettend ontzorgt in een vervelende situatie. Ik kan alleen maar zeggen dat ik iedereen zou aanraden bij een probleem bij Ronald Smits aan te kloppen.

Marlijn

Zeer goed geholpen door Roelant en zou iedereen in een arbeidsconflict hem aanbevelen

Apeldoorn

Uw beoordeling

Niks was een gekke vraag en gaf overal antwoord op. Kwam afspraken na, telefonisch en via mail.

JB

Perfect

Assen

Uw beoordeling

Zeer professionele en actieve behandeling van mijn zaak. Prettige afstemming.

Techniekwerkt BV

Prima hulp op maat.

Rijswijk

Uw beoordeling

Er zijn geen overbodige uren gedeclareerd en er is advies en hulp op maat gegeven. Een snelle reactietijd en focus op snelle afhandeling van de case.

MW

Duidelijke uitleg m.b.t. de mogelijkheden en altijd snelle heldere reactie. Erg goed geholpen.

Zuid Holland

Uw beoordeling

Ik ben erg goed meegenomen in het juridisch traject. En tevreden over de uitkomst.

Gaby Donsi

Uitermate tevreden over de werkwijze en belangen voor mij als cliënt.

Purmerend

Uw beoordeling

Ik ben zeer tevreden over de manier van communicatie, belangenbehartiging en het verloop van het proces.

Ik ben ontzettend goed begeleid door het traject heen. De communicatie hierover is altijd heel strak en kort geweest waardoor het ook persoonlijk een prettige ervaring is geweest in een tumultueuze periode.

Ik vond het ook fijn dat er veel duidelijkheid was over onderwerpen die ik zelf niet begreep en dat ik ten alle tijden contact mocht en kon opnemen ongeacht de dag of het tijdstip.

De manier waarop het contact met mij was vond ik erg prettig, ik voelde mij gehoord en begrepen.
Ook was ik heel erg tevreden over de manier waarop mijn standpunten meegenomen werden en dat daar ook voor gestreden werd.

Ik hoop niet dat het ooit nog nodig zal zijn, maar mocht dit wel het geval zijn dan kom ik graag weer terug bij Roelant van der Sanden.
En mijn aanbeveling zal ik ook zeker delen.