G Bosems

Mede door de docente en een leuke groep een fijne tijd gehad, veel gelachen, samen naar de beurs en Sinterklaas gevierd. Door de skills van de docente die af en toe even streng was, ook nog een... Mede door de docente en een leuke groep een fijne tijd gehad, veel gelachen, samen naar de beurs en Sinterklaas gevierd. Door de skills van de docente die af en toe even streng was, ook nog een diploma gehaald. 😂😂 Gewoon aan te raden...mooi gebouw en iedereen net zo vriendelijk, ze zien me vast weer terug!!

Beste G Bosems,
Fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad. We zien je zeker graag nog een keer terug! Team Jolange.

Diamond beautyroom

Super tevreden. Goede uitleg en goede begeleiding bij het oefenen voor praktijk

Beste Diamond Beautyroom,
Fijn te horen dat je tevreden bent met de opleiding! Team Jolange

Kelsey de graaf

In heb de opleiding one by one wimper extensions gevolgd.
Gegeven door Natascha, een strenge maar ook lieve vrouw goed in haar vak ze weet waar ze het over heeft, Geeft tips stelt je op je gemak
Ik vond het in begin erg moeilijk maar ze hielp me goed. Het was vooral een leuke leerzame dag als je plezier hebt leer je ook meer.

Ik beveel jolange opleidingen zeker aan

Beste Kelsey,
Bedankt voor jouw recensie. Fijn te horen dat de opleiding is bevallen! Team Jolange

Kelsey de graaf

Ik beveel jolange opleidingen zeker aan

Beste Kelsey,

Sedef Ceylan

Het was super leuke opleiding kei veel geleerd en goeie band gehad met de docent 👏🏼👏🏼

Beste Sedef,
Fijn om te horen dat de opleiding zo goed bevallen is!

Nicky van Houwelingen

Hele goede ervaring. Alles word zo ontzettend duidelijk uitgelegd.

Beste Nicky,
Goed te horen dat je opleiding naar wens was!

Yasmina Beauty

Gisteren mijn certificaat haarverf technieken behaald!
Kimli en Layla super lieve leraressen.
Leggen alles goed uit en heb super veel geleerd.
Ik raad Jolange opleidingen zeker aan...
Gisteren mijn certificaat haarverf technieken behaald!
Kimli en Layla super lieve leraressen.
Leggen alles goed uit en heb super veel geleerd.
Ik raad Jolange opleidingen zeker aan ieder ander aan!
Jullie krijgen van mij een ''10''

Beste Yasmine,
Goed te horen dat de opleiding zo is bevallen!

Zoë

Ik heb de opleiding voor de YAG laser gevolgd. Ik ben blij dat het vooral praktijk was. Bij theorie is het voor mij erg lastig de focus te houden en dingen te onthouden maar in de praktijk blink ik... Ik heb de opleiding voor de YAG laser gevolgd. Ik ben blij dat het vooral praktijk was. Bij theorie is het voor mij erg lastig de focus te houden en dingen te onthouden maar in de praktijk blink ik uit. 1x zien is daarna zelf gemakkelijk doen.

Fijn dat je het zo goed hebt opgepakt! Ga zo door! Team Jolange

Davina

Ik heb de cursus gevolgd voor de one by one wimperextensions. De theroe is goed en duidelijk. Mijn lerares gaf echt de nodige aandacht.

Fijn dat de cursus zo goed is bevallen! Team Jolange

NOX Beauty Institute

Altijd duidelijke opleidingen, geen poespas en zeer vriendelijke en behulpzame docentes.

Reactie Jolange Opleidingen:

Bedankt voor je feedback! Fijn te horen dat het goed is bevallen.