Michelle

Ik heb hier een geweldige cursus permanent make-up genoten en ga mijn volgende cursus ook weer inplannen

Beste Michelle,
Bedankt voor deze positieve recensie. We verwelkomen je graag bij een volgende opleiding.

Gies

Wimpers one by one

Beste Gies,

De jong

Zeer prettig

Beste de Jong,

Gul’s creation @Gulscreation

Ik wil Samira bedanken! Ze heeft me goed geholpen bij de diode ice laser opleiding. Heel lief, gezellig en leerzaam. De dame die ons ging ontvangen bij de deur mocht wel wat vriendelijker zijn.... Ik wil Samira bedanken! Ze heeft me goed geholpen bij de diode ice laser opleiding. Heel lief, gezellig en leerzaam. De dame die ons ging ontvangen bij de deur mocht wel wat vriendelijker zijn. Bijvoorbeeld eerst groeten en dan vragen waar we voor zijn. Het was meteen: waar ben je voor? Thats it.

Ik kan niet wachten tot ik aan de gang kan gaan met het laseren 👌🏻🥰

Beste Gul,
Bedankt voor deze positieve recensie. We gaan zeker aan de slag met jouw feedback!

Ef de jong

Fijne groep om in te werken lesen worden duidelijk en goede communicatie was en leerzaam en prettig om te zijn

Beste Ef,
Bedankt voor deze positieve recensie!

Sabrina Fadili

Geweldig. Tot de vlgnd cursus toppers.

Beste Sabrina,
Bedankt voor deze positieve recensie. We zien je graag terug bij een volgende opleiding.

Curacordiszorg

Diode Laser cursus gevolgd en ik heb les gekregen van Samira. Wat een topper! Ik kon alle vragen stellen, niets was haar teveel en ze gaf ook tips tijdens het oefenen. Met een super fijn gevoel en... Diode Laser cursus gevolgd en ik heb les gekregen van Samira. Wat een topper! Ik kon alle vragen stellen, niets was haar teveel en ze gaf ook tips tijdens het oefenen. Met een super fijn gevoel en een bak vertrouwen vertrokken na de cursus. Samira bedankt voor alles 🙏🏽

Beste,
Bedankt voor deze positieve recensie. Zeker namens Samira!

Mandy

Dit ‘opleidingsinstituut’ hoort deze benaming helemaal niet te hebben.
Wat een zooitje ongeregeld!

Dit ‘opleidingsinstituut’ hoort deze benaming helemaal niet te hebben.
Wat een zooitje ongeregeld!

Zojuist mijn opleiding schoonheidsspecialiste afgerond en wat een poppenkast is dit alles geweest.
6 maanden lang m’n best gedaan, dan was er weer gekloot met docenten dan moesten we weer in een andere groep die net gestart was..
Dan hadden we weer 2 lessen dat we met de beginnende groep mee moesten doen (daar gingen mijn eigen lessen) want dit was voor mij herhaling.

Ook is veel apparatuur kapot en werkt niet naar behoren.
Zo is mijn model toen verbrand op haar gelaat omdat de Vapozone niet meer goed was en er kalk in zat… deze begon kokend water te spuwen!

Uiteindelijk na alle gedoe de ‘Examens’
Vervolgends was ik voor alles geslaagd en hadden 2 medestudenten nog iets in te halen van een theorie examen.

Bij aankomst van onze laatste dag ligt er gewoon een toets klaar (al ingevuld door een ander en gemaakt)
Met de juiste antwoorden en de foute antwoorden aangekruist..

Want onze docent die ons deze avond les gaf wist niet dat er examens waren….
Dus er lag niks klaar voor de studenten.

Tsja en ik maar leren thuis.. en mijn best doen.
Dit alles is gewoon goedgekeurd beschouwd als goed examen.

Dit kan en mag gewoon echt niet gebeuren vind ik.
Einde van de avond werd er tegen ons gezegd ohja, jullie krijgen je diploma en cijferlijst thuis gestuurd want die zijn ze vergeten neer te leggen.
Sta je dan met je goeie gedrag na 6 maanden denkend dat je eindelijk je ‘Diploma’ in ontvangst kan nemen.

Geldklopperij is het bij Jolange!
Ik ga hier NOOIT maar dan ook NOOIT meer naartoe en hierbij hoop ik vele met mij.

Ook is de eigenaresse niet aardig, probeert je af te bluffen en heeft totaal géén respect voor je als klant/leerling!!!!

Ik zal nog een heel verhaal kunnen neerzetten maar dat bespaar ik jullie.
Doe geen opleiding bij JOLANGE
Wat een bout bedrijf is dit!!!!!!!!!!

Beste Mandy,
Beste Mandy,
Jouw klacht is door de klachtencommissie van Jolange Opleidingen in behandeling genomen. Allereerst wil ik u namens Jolange Opleidingen mijn excuses aanbieden en u bedanken voor het schrijven van uw brief.
Jolange Opleidingen hecht veel waarde aan de mening van onze klachten en wij stellen uw reactie dan ook erg op prijs. Wij hebben ons intern proces nog verder aangescherpt om dit in de toekomst te voorkomen.
Ook hechten wij veel waarde aan een goede relatie met onze cursisten. In de mailcorrespondentie met Jolange Opleidingen stelt je dat je een andere opleiding wilt volgen en anders je lesgeld terug wilt ontvangen, wij zijn het daar resoluut niet mee eens. wij hebben jou de mogelijkheid gegeven om extra lessen te volgen. je hebt onze voorstel verworpen en wij kunnen jou niet meer verder helpen.

N.

Best chaotisch en niet professioneel. Zeker wel leuk en enigzins leerzaam

Beste,
Bedankt voor je review en de feedback. Fijn om te horen dat je de opleiding in elk geval leuk vindt! We hebben even contact met je gezocht telefonisch en via de mail. Voor ons in het wenselijk om te overleggen over de overige punten die je aangeeft in de review. Hopelijk sta je hiervoor open. We horen heel graag van je hoe je tot dit standpunt bent gekomen en hopelijk kunnen we hier in positieve zin verandering in aanbrengen.

Lida van der Willik-Pauw

Gestart in december 2022 met de versnelde opleiding pedicure niveau 3. Ik had er een hard hoofd in maar dankzij Sonja toch geslaagd. We hadden een leuke groep en Sonja is een kundige geduldige... Gestart in december 2022 met de versnelde opleiding pedicure niveau 3. Ik had er een hard hoofd in maar dankzij Sonja toch geslaagd. We hadden een leuke groep en Sonja is een kundige geduldige docente waar we veel van geleerd hebben.

Beste Lida,